قديم 09-03-2010, 01:45 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العضو بدر بسيونى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

فى الحقيقة وفى البداية أحب أن أتقدم بكل الشكروالتقدير والأحترام لكل من ساهم فى تقديم هذا المنتدى من مؤسسين ومشرفين بهذا الشكل الجميل فى عرض المواضيع وتنظيم المعلومات وبالأخص أتقدم بالشكر للأستاذ أبو نورا قائد الفريق له منى كل الشكر ...
ومن ضمن الأعضاء الجميلة والمميزة فى هذا المنتدى الأستاذ /بدر بسيونى
فهو دائما مميز بمواضيع الذهبية وبأرائه المميزة مع أعضاء المنتدى .
أود أن أتوجه فى هذا الموضوع بكل الشكر والتقدير والأحترام للأستاذ بدر بسيونى الذى لم يبخل على لأ بالمعلومة ولأبالنصيحة ولأبالمكالمات فى أختيار وشراء السيارة المناسبة التى تتواكب مع ظروف عملى الصعبة وطبيعة المناخ الحار فى نويبع وطابا وعلى الرغم من أنه من الأسكندرية وأنا من جنوب سيناء وقد كان كل الحورات التى دارت بيننا عن طريق التليفون فقد كان دائما يتمتع بروح الصديق والأخ وا لشخص النصوح ..بحقيقة والله أنا كسبت شرف معرفته وجزاه الله كل الخير لأن بفضل الله ثم بفضله وفقنى الله فى شراء السيارة المناسبة (هيونداى فيفا 1500 سى سى ) وأن شاء الله سوف أعمل لكم عنها تقرير مفصل خصوصا أن العربية جميلة جدا وعجبانى أوى بالرغم من أنى أول مرة أركب كورى وكان أنطباعى عنه أنه سىء لكن والله العربية ممتازة وأن شاء الله التقرير قريبا سوف أكتبه بالتفصيل حتى يستفيد الجميع ..ولكن هذا الموضوع هو للشكر والأعتراف بالجميل للأستاذ بدر بسيونى
وفقنا الله ووفقكم جميعا لكل الخير ..ptmnlo123per122

اولا اتوجه بالشكر لاستاذ وائل على مجهوده الكبير هو والاخوة المشرفين على جعل هذا المنتدى متميز بتلك الصورة

واسمحولى اعرفكم بابوهيما (محمد) انسان محترم لاقصى حد انا اتشرفت بمعرفته انسان بيجبرك على احترامه وحبه ومحاولة المستحيل له وكمان خدوم فى اول معرفتى بيه برغم انه لايعرفنى

وربا وفقنا وده طبعا نصيب استاذ محمد ان اداله العربية الفيفا وربنا يارب يباركله فيها ويحفظها ويحفظه ويديله خيرها ويكفيه شرها ويارب العربية اللى جايه مش اقل من مرسيدس او بى ام ان شاء الله

وانا فعلا بقى ليا اخ اسمه ابو هيما انسان على خلق محترم واتمنى له التوفيق دائما ويارب يديم المحبة بينا وكل اعضاء المنتدى

وشكرا ليه جدا جدا