قديم 09-03-2010, 01:37 AM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: العضو بدر بسيونى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة elmanahry مشاهدة المشاركة

فعلا شكر فى محله لابونورا وللاستاذ بدر بسيونى رجل سخى معلوماته وفيرة وطيب القلب انسان تتمنى لو كان اخوك او صديقك او جارك فى احد المرات داعبته وقلت له الاستاذ بدر الموسوعى وعرفت انه موسوعة ليس فقط فى المعلومات ولكنه موسوعة ايضا فى الاخلاق اتمنى له ولابو نورا المعلم دوام الصحة والعافية
د المناهرى انا بجد بعجز عن وصف ذوق حضرتك واسلوب انتقاء الكلمات اللى حضرتك بتتميز بيه وموضوعية حوراتك اللى بحب شخصيا انى اتابعها وكلام حضرتك عنى بجد شرف ليا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

الف مبروك علي العربية وربنا يديك خيرها ويكفيك شرها وبعدين كل الناس في المنتدي قمة في الاحترام والزوق والادب والاخلاق واكيد انتا كمان يا ابو هيما ماتفرقش عنهم في اي حاجه وكل الناس هنا في المنتدي بيحبوا يخدموا اي حد واللي بيقدرو عليه بيعملوه

بالفعل انا بحس انى مع اخواتى واسرتى وبجد ده شعورى تجاه كل الاعضاء وربنا يدوم المعروف بينا كده دايما

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ganash مشاهدة المشاركة

الف مبروك يا باشا على العربيه وفعلا الاستاذ بدر من الاعضاء المتميزين جدا

ربنا يخليك ياباشا ويكفينى ذوقك واخلاقك

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة MANDO09 مشاهدة المشاركة

رغم انى لسه جديد فة منتداكم الرهيب الا انى لاحظت وجود فعلا عدد كبير جدا من الاعضاء المحترمين ومنهم العضو بدر بسيونى وأحب أسأله ان كان ليه أخ اسمه على بسيونى ولا لأ

شكرا ليك اولا وانا ماليش اخ اسمه على بكل اسف مش انا اللى حضرتك تقصده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed_lol2007 مشاهدة المشاركة

مبروك ياباشا
وفعلا المنتدى كله رجال محترمين

المنتدى ده مميز برجالته كلهم مش بفرد ودى اجمل حاجة فى مصر موتورز