قديم 08-03-2010, 03:27 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medo akef مشاهدة المشاركة

اوك بيس يا مان بس ولله انا راكب بومه يعني لزقه في الارض بغرا يا مان و لو كنت ناوي اخد ملفات بشويش كان زماني جبت الانترا و خلاص انا ان شاء الله هجنط قريبا و الحياه هتبقا زي الفل هاخد الملفات علي 160ptmnlo123per122

طب خد دي يا مان سياره مرسيدس معدله موتور 2800 سي سي تربو بنزين الموتور ده طبعا جبار من غير ما حد يقول رائيه المفروق صحبي خلي المكنه دي تفوت في مشوار من حته جمب شرم مش فكرها اسمها المفروض المسافه منها للمنصوره 7 ساعات هو خدها في 3 ساعات بيحلف لي العداد عدي ال200 و نزل تحت اوي و بعدين فصل علي ما روح بطل و جه يدور تاني الموتور كان بينزل زيت من كل حته فيه
دي العملاقه مرسيدس لو بتتكلم عن الافترا تعالا و احنا نعلمك يا مانptmnlo123per122
يا عم ربنا يستر طريقك
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 149309894[1].jpg‏ (35.4 كيلوبايت, المشاهدات 5)