قديم 07-03-2010, 12:04 PM
الصورة الرمزية medo akef
medo akef medo akef غير متواجد حالياً

medo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to beholdmedo akef is a splendid one to behold
Talking رد: الناس اللي بتقول ان الفيرنا ضايعه بعد 120 كيلو ثانية واحدة لو سمحتوا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

وهو انا قولت يا ميدو ان اللي انا بعمله ده صح ديه مكنتش الا تجربة فقط ومخدتش معايا اكتر من 10 دقائق وبعدين رجعت مشيت علي مهلي مش نظام جري وخلاص ده كان اختبار للزوايا والترصيص اللي عملتهم لا اكثر ولا اقل وبلاش بردك اخذ الملف علي الحامي علشان لما العربية تتقلب بالواحد محدش هيسقفلك ساعتها
اوك بيس يا مان بس ولله انا راكب بومه يعني لزقه في الارض بغرا يا مان و لو كنت ناوي اخد ملفات بشويش كان زماني جبت الانترا و خلاص انا ان شاء الله هجنط قريبا و الحياه هتبقا زي الفل هاخد الملفات علي 160ptmnlo123per122

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

كل الموال ده وتستفز الناس والناس ترد وانت ترد ماشاء الله 10 صفحات ردود على 10 دقايق ؟؟؟؟؟هههههههههههههه
اومال لو اخدتها من هنا لمطروح مسافة 450 كيلو بدون راحة على سرعة 180 كنت عملت تمثال للفيرنا ؟؟؟؟؟؟؟؟
3 ساعات الا حوالى 5 دقايق او 10 دقايق كنت فى مطروح
طب خد دي يا مان سياره مرسيدس معدله موتور 2800 سي سي تربو بنزين الموتور ده طبعا جبار من غير ما حد يقول رائيه المفروق صحبي خلي المكنه دي تفوت في مشوار من حته جمب شرم مش فكرها اسمها المفروض المسافه منها للمنصوره 7 ساعات هو خدها في 3 ساعات بيحلف لي العداد عدي ال200 و نزل تحت اوي و بعدين فصل علي ما روح بطل و جه يدور تاني الموتور كان بينزل زيت من كل حته فيه
دي العملاقه مرسيدس لو بتتكلم عن الافترا تعالا و احنا نعلمك يا مانptmnlo123per122

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ