قديم 04-03-2010, 02:34 PM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الجمعية المصرية للتامين التعاونى ..الله يحرقهم

أشكرك أستاذ خالد على الرد وأشكر كل من سأهم بالرد فى هذا الموضوع -ولكن أحب أوضح لسيادتك أنى بالفعل بعد الحادث أتصلت بالبنك (سيتى بنك) وشرحت لهم الموضوع وكان الرد ( عليك بالتوجه للجمعية والألتزام بدفع القسط وعدم التأخر عن السداد حتى لأتتعرض لغرامات التأخير ) طبعا انا الرد معجبنيش وتوجهت اليهم مرة أخرى وجبت لهم الأوراق اللى تثبت صحة كلأمى مختومة بختم الجمعية ولكن كان الرد المرة دى (أحنا منقدرش نوقف القسط لأنه متسجل على السيستم عندنا وبينزل بشكل الألى ومرة أخرى نفس الكلأم -فى حالة التوقف سوف يتم توقيع الغرامات وعليك الألتزام بالقسط )
أه وكمان قالوا لى أن دى مش مشكلتك لوحدك وأن بالفعل فى أكتر من عميل عندهم نفس المشكلة والبنك بيطالبك بالتوجه للجهات المسؤلة والألتزام بسداد الأقساط والأ سوف تتعرض للغرامات ...
حاجة تنرفز وتزهق !!!!!!!!!!
والله والله والله ..أنا بقالى سنة بالضبط دلوقتى من يوم الحادث وأنا عمال بدفع للبنك والجمعية لأ حياة فى من تنادى والبنك مبيعملش أى حاجة والبلد والمسؤلين حسبى الله ونعم الوكيل فيهم وفى كل صاحب قرار بيعمل لنفسه ومبيهتمش بيغيره وبيأكل من مكانه ولأ عملوا معايا ولأ مع الناس الغلبانة اللى زيى بالملأيين أى حاجة ..
انا قررت أنى أتوقف عن سداد القسط وطالما هى بقت كده -خليهم بقى يعملوا اللى هما عايزينه ..مهى سايبة !!!

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله