قديم 15-02-2010, 05:59 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
Smile رد: طلب من الاعضاء الكرام

على فكره يا استاذ goooogle انا كونت لسه هعمل موضوع زى الى حضرتك عمالته ده وحضرتك وفرت عليه كتير المهم انا بل الفعل نزلت انا والدى وشوفت العربيه وعجبنى جدا الون الموكه هو لون تحس انه فريب من الفرانى شويه لكن التانى فيه لمعه وبجد العربيه بسم الله ما شاء الله واوتوماتيك وفتحه سقف و جنوط و سنسور و كاست 6 سى دى و الفرش جلد ويوجد بل الكراس الاماميه سخان و يوجد تحكم فى السياره بواسطه الدركسيون مثل الصوت وشويه حجات تانيه كده واهم حاجه فيها انى هى يوجد بها بصمه و دى الحاجه الى عجبتنى جدا فيها بس العربيه بسم الله ما شاء الله عليها بس هو انا كونت عاوز اعرف اهم حاجه هل توكيل الكيا بيعترف بيها بمعنى انى لو حبيت انى اعمل لها الصيانه الدوريه زى اى عربيه تانيه مصرى بيرضو انى هم يعملوها ول لا و الحاجه التانيه الى انا كونت عاوز اعرفها هل الثبات على السرعه العاليه كويس ول لا ويارت لو حد ال انى الثبات بتاع العربيه كويس يكون عن تجربه شخصيه له ولس على ما اسمع وعلى فكره انى العربيه عامله 125 الف موديل 2010 بس انا بصراحه مسالتش عن بلدها هل هى كويتى ام سعودى وعلى فكره العربيه دى لوالدى مش ليه انا معايه ماتركس الشكل الجديد 2010 والعربيه زى الفل معايه الحمد لله بس طبعن هناك فرق وبعدين مفهاش حاجه لم والدى انشاء الله يجبها اكيد يا عنى هاخوده منه شويه وال ايه

كريم على