قديم 30-11-2008, 09:05 PM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اية رايك فى سواقة السيدات

انا مره كنت داخل تقاطع و لقيت عربيتين بيعدوا استنيت و بعد معدوا ... دخلت اتاري سيده فاضله كانت راكنه عمودي ومستنيه العربيتين يعدوا و طبعا من غير ما تبص رجعت بضهرها ... دخلت في الرفرف الوراني .... وقفت شويه( ثواني ) لقيتها فضلت قاعده في العربيه ... بصراحه كنت متأخر على الشغل .... مشيت ... قلت مش حتبقى خبطه ونرفزه و تأخير كمان ... انا كل اللي بعمله لما اتخبط اني بفرغ شحنه النرفزه ( بأدب طبعا ) وبما انها ست فأكيد مش حفرغ اي شحنه .... فخدتها من قصيره .....
بس برضه انا عند رأيي .... مش كل الستات سواقتهم وحشه ... السواقه مش حرفنه و شطاره و سرعه زي معظم الرجاله.... فيه التزام ورصانه وهدوء .... زي بعض الرجالهptmnlo123per1117