قديم 29-11-2008, 12:38 AM
sam ram sam ram غير متواجد حالياً

sam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond reputesam ram has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هل خطر في بالك توصل رجل مسن لا تعرفه الى وجهنه

بصراحه انا عملت الموضوع ده ايام الكليه ... و كنت فرحان جدا ... لأني كنت بوصل واحد في طريقي ... يعني تقريبا معملتش حاجه ... لكن اكيد فرق معاه
بس كان لينا واحده قريبتنا بتدرس في الجامعه و هي راجعه بيتها وقفت في ميدان التحرير ... واحد دخل العربيه وراها و حط مطوه على رقبتها و خد كل اللي في الشنطه ( محقظه... موبايل .... ) طبعا هي رابطه الحزام مش قادره تتحرك .... وقافله الازاز و مشغله التكييف ...المشكله انوا كان عايزها تمشي بالعربيه .... يعني كان ناوي يخطفها .. بس هي قامت خبطه العربيه في عربيه تانيه .... و طبعا نزل يجري
تخيلوا في ميدان التحرير ... و تستغربوا اكتر لو قلتلكم كانت لسه بتروح من الجامعه الامريكيه وفي عز النهار!!!!!
الموضوع ده خلاني افكر كتير و ابص للناس اللي بتشاور بنظره مختلفه
و لما اقرا في الجرايد الحوادث اللي بتحصل لسواقين التاكسي ... و ان حد يحط مطوه في جنب السواق او تتسرق عربيته ... بطلت الموضوع ده ... ولما اشوف حد واقف يشاور لي بقيت اشاور في الاتجاه التاني كأنه مش في طريقي ..... طبعا بابقى متضايق .... بس مبقاش فيه امان .... وللاسف اللي معرفوش مربكبهوش
مش قصدي اقولكم متعملوش كده.... لأ طبعا .....الحذر لا يمنع القدر .... لكن نكون حريصين ... وياريت الناس اللي بتعمل الموضوع ده تقول علشان تشجع غيرها وتشجعني تاني ....
وكويس ان حضرتك حددت المسنين ... لأنهم فعلا لا حول لهم ولا قوه .... بس برضو ناخد بالنا من المكان اللي احنا فيه و اللي رايحينه..... للأسف احنا في زمن !!!!! مفيش فيه حاجه مضمونه ptmnlo123per144ptmnlo123p er144ptmnlo123per123