قديم 27-01-2010, 12:49 PM
maisam maisam غير متواجد حالياً

maisam is on a distinguished road
افتراضي رد: مغامرات أبو كمال فى الصحارى و الجبال من الكويت لمصر

[quote=bmkbmk;126674]الرحلة رايح جاى يا باشا اتكلفت حوالى 300 دينار كويتى يعنى 6000 جنيه مصرى بنزين و عبارة و تأمينات فى السعودية و الاردن و مصر و كل حاجة و بالنسبة للفلوس اللى بتدفع فى الكويت هما 30 دينار مصاريف التربتك فى نادى السيارات و 10 دينار تكلفة فيزا المرور من السفارة السعودية و طبعا دول محسوبين من ضمن ال 300 دينار

انا متشكر جدا ... اصل انا ناويت اجرب الرحلة دي انا و عيلتي ان شاءالله في شهر يونيو اللي جاي ... وعمال اسأل كل الناس اللي مروا بالتجربه دي عشان استفيد منهم خاصة اني اول مره اسافر بري ومش هكدب عليك قلقان شويه ... يس يجد انا استفدت جدا من موضوعك لاني اول مره اعرف موضوع الاستراحات اللي موجوده في الطريق و بتتأجر بالساعه انا كنت مفكر اني عشان اريح شويه لازم ادخل اي مدينه و ادور على فندق او اي حاجه زي كده ... بس كلامك ده ريحني جدا ... خاصة انك لسه مسافر من قريب... طيب انا هتقل عليك شوييتين بأسئلتي الكتير... هو ايه الاحسن السفر عن طريق ضبا في السعوديه و لا العقبه ؟؟؟ هو انا كنت مرجح ضبا و اللي انت قلته عن الاردن خلاني اقلق شوية خاصة انه هيبقى معايا مراتي و ابني و مش عايزهم يتبهدلوا معايا... انت بقى بحكم تجربتك ايه رايك؟؟؟

التعديل الأخير تم بواسطة maisam ; 27-01-2010 الساعة 12:56 PM