قديم 25-01-2010, 02:06 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: ** للمتزوجين فقط - الشجعان منهم **

الجواز زاى البطيخة ........ ( فاهمنى يا دكتور عبد السلام ........ البطيخ اللى مش عايز تقولنا على سر طبخته الرهيبة )

يا أما تطلع حمرا وحلوة ptmnlo123per154....... يا أما قرعة وماسخة ptmnlo123per144

فى الحالة الاولى لو طلعت حلوة وحمرا وجميلة يا تكتفى بيها .......يا تحاول تزيد من حلاوته وطعامته وتجرب تانى.... طفاسة يعنى ptmnlo123per1102

بس اتحمل بقى حدف اللب من البطيخة الاولى ptmnlo123per1116:00020080 :

وفى الحالة التانية هاتحاول برده تكتفى بالاولى اللى هى القرعة ptmnlo123per1133 وتقول خلاص انا خدت نصيبى وكفاية على كده ptmnlo123per12

أو تحاول تجرب تانى يمكن تطلع حلوة وحمرا

بس برده اتحمل حدف اللب من البطيخة الاولى ptmnlo123per1116:00020080 :ptmnlo123per180

يعنى فى جميع الاحوال هاتتحدف باللب من البطيخة الاولى وانت وحظك حسب نوع اللب وحجمه وقوة الحدف وقوة تحملك ptmnlo123per181

لكن انا عن نفسى ...........

هاشوف شغلى عشان ورايا شغل كتييييييييييير قوى ومش عارف اخلصه

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )