قديم 20-01-2010, 05:23 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لوجان ولا افيو ولا اكسنت

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة samiaibr مشاهدة المشاركة

بص أنا أستلمت عربيتى اللوجان إمبارح هى كماليات أحلى من الأفيو كمان هى عربية بناتى زى الأفيو و الجيتس يعنى الفرامل و البنزين و الدبرياج جنب بعض قوى تبقى رخمة على واحد مقاس رجلية 50 أنة يتنقل بينهم و كل واحد يتعود بس هى بتوضح البنزين و الحرارة ديجيتل يعنى لسة جديدة و أنضف من الللانوس بس وكماليات عجبانى بس بردة أسمع ان الأفيو هى لانوس أتغير شكلها و عوامل الأمان في اللوجان أعلى علشان ألأير باج بس هو اللى مضايقنى فى اللوجان و قالو ان دى فى ال بى أم دبليو ان بعد ماتدخل العربية و تنزل السنتر لوك أنك ممكن تفتح الأبواب الأمامية من جوة بس ماجربتش من برة بتفتح ام لا لكن التحكم الداخلى للأبواب الخلفية فقط ز فى حاجة كمان أنا ظهرت ليا علامة ان فية باب مفتوح و أقعدت أقفل الأبواب بقوة لدرجة بدأت أخاف أنها تكسر طلع ان الشنطة اللسان الموجود فى العربية مش باب الشنطةلازم تجيبو أدام بأيدك ساعتها الشنطة هتقفل عل طول و العلامة تختفى

الف مبروك اللوجان وعلى فكره نظام فتح الابواب الاماميه اعتقد انه نظام عام فى رينو موجود (عن تجربه 9-19-كليو1-رينبو-كليو2-ميجان 1-ومجربتش الموضوع ده فى ميجان 2)
يعنى موجود فى عربيات كتير مش عيب ولا حاجه زى الكلاكس اللى فى دراع النور هى عاده فرنسيه مش عيب برضه
وموضوع الشنطه ده اعتقد انه مش طبيعى والمفروض التوكيل يشوفها فى صيانه الالف
والف مبروك مره تانيه على اللوجان

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس