قديم 18-01-2010, 02:43 PM
الصورة الرمزية د0تامر محمد
د0تامر محمد د0تامر محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: طبيب بشرى -كاتب قصة وروائى
التخصص العملى: طبيب بشرى
هواياتي: الكتابه خاصه الادبيه -السيارات

د0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond reputeد0تامر محمد has a reputation beyond repute
افتراضي رد: متوسط اسعار المستعمل هذا الاسبوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehabtele مشاهدة المشاركة

السلام عليكم دكتور تامر بصراحة انت راجل من الاخر
دانا حبيت طب بسسبك مع اني في هندسة بس خلتني اندم اني مخدتش احياء ودخلت طب علشان ابقي ولو حاجة صغنونة منك
معلش ياريس
انا كتبتلك من فترة كبيرة وكنت ناوي اشتري 128بس قولتلي ان الاسعار هتنزل نع بداية السنة
وجات السنة ومفيش تغيير وحاليا علشان صبرت الكام شهر الفلوس الي معايا اتهدورت وبقت 15 العافيه
ومش عارف 127 ولا 205بيجو ولا اي حاجة انا بتبهدل في المواصلات والكليه بتمرمطني في التدريب والمشروع وخلافه وعايز حاجة كده تشيل عني شويه قولي اشوف ايه في الحدود دي
مع العلم اني من اسيوط والاسعار هنا زفت يعني ال128 89 ب25 وحاولت من ساعتها انزل منزلتش غير الف والبعة باظت
انا اسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس سسسسسسسسسسسسف طولت عليك علي الاخخptmnlo123per1146ptmnlo123 per171ptmnlo123per1140:cl apW15:: clapW15:
شكرا جزيلا لك
على فكرة انا كان نفسى ادخل هندسة وكانت امنية حياتى ولكن دائما الخير فى ما اختاره الله
طبعا ال128 بهذا السعر كلام فارغ وحرام
ال15 يجيبوا للاسف 128 مو86 وهى بالطبع افضل من ال127
وأنا قولت قبل هذا سوق المستعمل فى مصر لا يخضع لاى معايير ولا تعرف ماذا سيحدث غدا