قديم 11-01-2010, 07:23 PM
الصورة الرمزية rotana_cinemaa
rotana_cinemaa rotana_cinemaa غير متواجد حالياً

rotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of lightrotana_cinemaa is a glorious beacon of light
افتراضي رد: الشهادة لله في أسبرانزا m11 وبكل أمانة

حبيبي ash257 انا بجد متشكر جدا ليك وأنا للعلم بس لما شتمت في العربية كان من سوء معاملة المصرية للسيارات ومن سوء التعامل مع أكتر من توكيل للأسبرانزا عبر التليفون مع خوفي الشديد من العربية الصيني كل ده كان له أثر في أثارة أعصابي وجعلي أقل عقل وحكمة من الأن وحكمت علي العربية من أول أسبوع وزعلي من الناس الي هنا له أسبابه
1 - موش كل المشتركين زي حلاتي كدة عندهم خبرة كبيرة بالسيارات وكمان ممكن عيب بسيط جدا بالنسبة للخبير بالسيارات يكون بمثابة خوف كبير جدا عند حد زي حلاتي موش خبير
2 - موش كل الناس زي بعضها في حد غاوي صيانة وفهم الصيانة وفي زي حلاتي عايز عربية متعطلش ولا يكون فيها عيب واحد ههههههه
3 - كل الي ردو عليا ردو كانهم خبراء في السيارات وكانت ردودهم يا اما سخرية من جهلي بعالم السيارات يا أما هجوم عليا عشان أشتكيت وجعي وألمي وخوفي
4 - محدش تعاطف معايا ولا حس بمشكلتي غير واحد او اتنين والكل هاجمني كأني أهنتهم وانا معرفهمش
5 - تم طردي من المنتدي لمجرد عاتبتهم والطرد كان بسبب أني قولت ألفاظ وأنا والله العظيم ما قولت أي لفظ يسئ لشخص وربنا الي يعلم لكن عاتبتهم بطريقة مهذبه وفهمتهم أني موش خبير لدرجة جعلتني أغضب من المنتدي وحسيت أني في توكيل أسبرانزا ولازم اشكر في العربية موش أقول فيها عيوب
6 - أنا موش متواجد كتير ولا هكون متواجد هنا كتير نظرا لظروف عملي لكن بجد حاسس دلوقتي اني مرتاح وقت الغضب غضبت ووقت الراحة قولت الحمد لله وحكيت تجربتي ولو أخطأت في حاجة أنا أسف لكل من أخطأت أليه حتي أسبرانزا كمااااااااان ويارب متطردش تاني لأني أطردت مدة كبيرة أوي أسبوعين عشان حاجة معملتهاش