قديم 02-01-2010, 10:39 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ألحقونى قبل ما جوزى يرجع فى كلامه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zain2007 مشاهدة المشاركة

أشكرك من كل قلبى على ذوقك

وأدعيلى بالله عليك لأنى متوتره جدا وأعصابى زفت
لآ لآ لآ التوتر والآعصاب اللى زى ...... ماتنفعش فى الحالات دى ! هى مجرد سياره زيها زى أى كنبه فى البيت

ولو لك نصيب فيها ح تكون لك ! و عاوزه أعصاب هاديه علشان سياره سريعه و ممكن تسرق القائد بسهوله !

يعنى أنا قدتها مره واحده فى حياتى و كانت مانيوال أنا خفت من سرعتها و خفتها بالرغم من خبرتى الطويله

فى قيادة كل أنواع السيارات ! وخللى بالك ح يكون معاكى أولادك ! فأنصحك بالهدوء و التروى وبلاش الرجل

التقيله على الآقل فى الآول لغاية ما تخدى على مقاساتها و حساسية موتورها و سحبها ! علشان كده قلت لك يفضل

الآوتوماتيك علشان بيخللى تركيز السائق أسهل و أفضل و بدون تفكير فى النقله الجايه ولخبطة الرجلين !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127