قديم 27-12-2009, 04:37 PM
الصورة الرمزية drift
drift drift غير متواجد حالياً
من انا؟: osama drift
التخصص العملى: طالب باكاديمية المستقبل
هواياتي: سباق السيارات والسرعة

drift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud ofdrift has much to be proud of
افتراضي رد: ساعدوني ارجوكم عايز اختار بين-- اسبرانزا-لانوس-لوجان-فيرنا --

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة tigernet مشاهدة المشاركة

الصينى ابعد عنة
لوجان عربية مش مريحة ناس كتير
فيرنا لا يوجد بها ثبات اطلاقا و فرامل زفت عن تجارب كتير جدا
لانوس اكثر اعتمادية فى السفر و ثابتة اكثر من الفيرنا و فرامل مش وحشة على السرعات
انا معاك ان الانوس افضل من الفيرنا واللوجان انا معرفش عنها حاجة بس الافضل الاسبرانزااا هتقولي صيني اة هقولك صيني لية بقي لان موتورها قوي و1600 ومحرك موتسوبيشي ميراج ونفس عفشة الانسر ومريحة وصالونها الافضل بينهم وتكييفها ديجتال والاكبر من حيث الصالون والافضل من حيث مقاس الكاوتش والجنوط ومفيش وجة مقارنة بينها وبين الفيرنا والانوس اما اللوجان انا معرفش عنها حاجة بس من غير معرف الاسبرانزا افضل لان اللوجان سيارة صغيرة ومفيهاش فخامة وثاباتها قليل عن ما سمعت نظرااا لصغر قاعدة عجلاتها وباين علي شكلها انها مش ثابتة نظرا لارتفاعها عن الارض نهاية الحوار بلاش كلمة بلاش الصيني لانها الافضل بين الثلاث سيارات لو شيلنا علامة الاسبرانزا وحطينا علامة اي سيارة كوري هنقول هي الافضل ههههههههههههههههههههههه هم دوووووول المصريين