قديم 18-12-2009, 09:13 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute
رد: ما هي عيوب ومميزات ماتركس 2010

اولان انا معايه ماتركس الشكل الجديد 2010 من شهر 7 يعنى بالها 6اشهر وعامل بيها 9 الاف كيلو وزياده شويه والعربيه بسم الله مشاء الله عليها فى التأفيل جيد جدا مع العلم انى فى احد الاعضاء الى انى التقفيل وحش اما من ناحيه الثبات العربيه ثابته فى الارض كويس جدا انا كونت مسافر القاهره صحراوىوكنت ماشى على 180 وزياده والعربيه زى الفل ماشاء الله اما من ناحيه التوكيل احنا عندنا فى الاسكندريه زحمه شويه بس حاول تروح بدرى لكن الناس هناك محترمه جدا جدا للعلم انا وانا بعمل صيانه الالف الاوله الكلتير كان مطباء واول ماشافه المهندس الى عليه و غيره فى ساعتها من غير مادفع ولا جنيه واحد اما للستاذ الى بيقول دى شبه المكوه والتانى الى بيقول هو مش مستريح ليها ياريت يخلى رايه لنفسه فقط وياريت محدش يحكم على عربيه الا لمه يجاربها بنفسه مش على سمع الاخرين ولو انت بدور على عربيه واسعه وتتحمل كويس جدا وثابته فى الارض وقطع الغيار متوفره ورخيصه مش حتلقى الا الماتركس ولو كانت العربيه وحشه ماكنتش انتشرت بل الشكل ده <وشكرن>