قديم 15-12-2009, 09:09 PM
salahabdelnabi salahabdelnabi غير متواجد حالياً

salahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these partssalahabdelnabi is infamous around these parts
افتراضي رد: صدفة والا ....؟؟؟!!!!!!

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة gadix مشاهدة المشاركة

حبيب قلبي دي مش حاجة عجيبة و لا حاجة الا اذا كانت Q33NY دي ليها معني انا مش فاهمه ده كود الرحلة زاى ماهو مذكور فى الموضوع
لو انت عندك Windows Xp هتلاقي فيه برنامج صغير اوي اسمه character map ده موجود في المسار التالي

C:\WINDOWS\system32\\char map.exe

افتح البرنامج هتلاقي فيه كل الخطوط و كل الرموز

و هتلاقي الطيارة و نجمة داود بأشكال مختلفة في اكتر من خط

و موضوع خط 48 لانه اكبر خط معروض ادامك و عشان تشوف بحجم كبير و ليس له مغزي معين

انا شايف ان النقطة دي بذات متفبركة احتمال برضه ....ليه لا ؟؟!!!

و انا علي فكرة مؤمن ايمان تام بان موضوع احدث 11 سبتمبر ده سيناريو صهيوني و اخراج و تمويل امريكي و الكومبارس و الممثلين كانوا من العرب وانا متفق معاك فى النقطة دى فما بالك لو 30 عربي قدروا يعملوا كدة في امريكا
يبقي الف عربي ممكن يحتلوا العالم
و 10 الاف عربي ممكن يحتلوا الكون ......برضه احتمال .... ووارد جدا كمان

انا شايف ان اننا بدل ما نجري ورا رموز و تكهنات علي غرار شفرة دافنشي اننا نواجههم بالحقائق و الادلة و الي برضو للاسف هي بعيدة المنال عننا

الموضوع كله كان رسالة ودعوة للتفكر والنقاش وليس الجرى وراء رموز او تكهنات بس مش اكتر
الرد فى الاقتباس باللون الاحمر

عجبي علي العجب العجيب العجاب
لما الحقيقة تطل بعد احتجاب
و تروح و تحلا وفجأة تصبح مفيش
كمثل طراطيش بحر ياما خد و جاب

عجبى !!( صلاح جاهين )