قديم 05-12-2009, 02:48 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار لشراء سياره

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة shooter123 مشاهدة المشاركة

يا خبر ابيض انا مش مصدق عيني اية الكلام اللي انتم كتبينه ده يا رجاله؟؟؟؟؟؟؟
سيراتو ايه اللي احسن من اللانسر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حتي لو بومة مش شارك طبعاً الياباني بلا منازع وان كان منازعه الوحيد الالماني ثم انا ملاحظ الكل بيقول الشكل؟؟؟؟؟؟ يا جماعه انتم كلكم تقريبا محترفين وركيبة عربيات
كوري ايه اللي يتقارن بالياباني؟؟؟؟؟؟ لازم المقارنة تبقي عادلة يعني قارن السيراتو بالالنترا مثلا
لكن لما تقارن الانسر تقارنها بالجيتا مثلا
انا يمكن اكون متحيز للانسر لاني راكبها بس صدقني الياباني ياباني
يا استاذ شوتر بدون تحيز لكل ما هو يابانى وخلاص حضرتك انا مجرب لانسر بوما و الانترا الإتنين موديل 2007 لحد النهارده و الانترا احسن بكتير و ده عن تجربه مش كلام و خلاص, و على فكره انا كنت بقول زى حضرتك كده فى الاول و كفايه انها يابانى والكلام ده و صدقنى الانترا فعلاً احسن بكتير من البوما و بلاش بقه كورى و يابانلى و المانى علشان الدنيا بتتغير

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.