قديم 04-12-2009, 04:14 PM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مش ندمان لإختيار عربيتك؟؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة xabi مشاهدة المشاركة

انا عن نفسى اول عربيه جبناها كانت 128..وعلى قد العربيه دى ماكانت بتقعد عند الميكانيكى اكتر من عندنا الا انى بالرغم من كده كنت بحبها حب غريب اوووووووووى بالرغم من اللى اصرف عليها لدرجه انى بعد 6 شهور لما اتباعت قبلت اللى اشتراها واستأذنته اخدها لفه وفعلا ساعه لما ركبته حسيت انى سايق هامر مش فيات.هههههه

والحمد لله انا معايا دلوقتى كريستاله بجد عربيه تحفه وبسم الله مشاء الله مشاكلها قليله جدا جدا..وربنا يبارك فيها
اما العربيه اللى انفسى اشتريها فهيالانسر شارك
ربنا يكرمك ان شاء الله و تشترى الشارك الى نفسك فيها بس ليا لفه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moslem2 مشاهدة المشاركة

انا الندم عندى مزدوج بس جايز خير الله اعلم بالخير فين وربنا يبارك فى الى موجود. ندمت ان كان معايا فورد فوكس 2007 زيرو كنت شاريها عامله 900 كم ماعملتش الاف وبيعتها لما خوفونى من سعر اعاددة البيع وقطع الغيار وانها مش سهله فى صيانتها...وزعلت لما بعتها وجيبت لانسر 2006 نندمت انى جيبتها او يمكن علشان قارنتها بالفورد حسيت انى راكب عربيه موديل قديم لا رفاهيه ولاثبات ولكن عزائى فى سهولة الصيانه وقطع الغيار وسهولة البيع وربنا يبارك للكل لان العربيات حظوظ
معلش, كل الى يجيبو ربنا كويس, بس هيا فعلاً الفوكاس ركوبه تانيه خالص خالص, ربنا يعوض عليك وتجيب الى احسن منها ان شاء الله

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.