قديم 02-12-2009, 07:12 PM
الصورة الرمزية ابراهيم داود
ابراهيم داود ابراهيم داود غير متواجد حالياً

ابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond reputeابراهيم داود has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير عن هيونداى اكسنت 2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zain2007 مشاهدة المشاركة

تقرير أكثر من رائع سلمت يمناك

حضرتك خليتنى أقتنعت بيها أكثر لأنى كنت متحيره جدا وكان نفسى فى البيكانتو لأنها صغيره وحريمى لكن زوجى

متحمس جدا للنيو أكسنت لكن أنا خايفه أنى ما أعرفش أتعود على مقاساتها لكن أنا بأفكر من وجهة نظره المقنعه

حيث أنها عربيه عائليه وأنا معايا طفلين وأعتقد أنها مش هاتتعبنى لأن نزولى قليل ومشاويرى محدوده بس المشكله اللى

مخوفانى أن الشوارع الجانبيه عندنا فى أسكندريه ضيقه شويه وخايفه ما أبعاد العربيه يا ريت تقدمولى النصيحه

وشكرا للمره المليون على التقرير الرائع ويا ريت لو تقولى أفضل ألوان فيها أيه بعيدا عن الفواتح
شكرا لحضرتك على الرد والف مبروك مقدما اما من ناحيه العربيه جميله جدا ومريحه واقتصاديه من ناحيه الوانها بصراحه كلها روعه من ناحيه النبيتى تحفه و ممتاز وكذالك الاسمر والكحلى لون جميل وربنا يوفقك للخير ان شاء الله