قديم 02-06-2015, 05:28 PM
الصورة الرمزية aymanlaw
aymanlaw aymanlaw غير متواجد حالياً

لجنة التحكيم و الفصل فى الشكاوى
التخصص العملى: محام حر
هواياتي: القراءة_الموسيقى_الاغانى الاجنبية

aymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond reputeaymanlaw has a reputation beyond repute
رأى رد: تحذير ( من زيوت زادو Xado ) لوجه الله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة miam0502788391 مشاهدة المشاركة

موضوع كبير
مش عارف اقول ايه
على العموم انا ليس لى تجارب مع الزيوت الاستيراد
وكل اللى استعملته الموبيل بأنواعه 1000 و 3000 و 10000 كيلو والبترومين والاسو والشيل الاصفر
وبصراحة افضلهم كان الشيل الاصفر
فيه نوع زيت المانى فى علبة صفيح احمر اسمه على ما أعتقد وولفر شفته عند واحد بيغير زيزت وبيقول انه كويس على اساس ان صناعة وتعبئة المانية

لما قريت الموضوع اول حاجة جالى احساس بأنه دعايه مضادة لزيت زادو وبعدين لما قريت مشاراكات الاخ صاحب الموضوع صدقت فعلا ان الزيت مضروب ثم مشاراكات بعض من جربوا الزيت كانت بصورة اجابية عن تجربتهم معاه
ممكن يكون الزيت كان مغشوش ممكن يكون السبب فلتر الزيت مسدود
اين الحقيقة
حضرتك العبد لله كتب عن تجربته مع هذا المنتج وهو موجود فى العربية من السنة الماصية لأن العربية عملت حادث فى شهر 9/2014 واقول إنى غيرت زيت قبل الحادث بشهر يعنى شهر 8 مع إنى مش متأكد باالضبط المهم الفكره إنى غيرت الزيت قبل الحادث تصدق حضرتك هتخلينى دلوقتى اقوم اتأكد من التاريخ لأن قبل الحادث وعلشان أغير الزيت لازم أكون فى القاهرة لأنى من بورسعيد وبسافر علشان احضر جلسات فى القاهرة بحكم شغلى ,,دلوقت هراجع على دوسيه القضية الكنت بحضرها وهى كانت فى مجمع محاكم التجمع الخامس علشان كده انا غيرت الزيت فى مدينة نصر وهو اقرب مكان للمحل الغيرت عنده انا هشوف الدوسيه حالاً..كنت فى القاهرة باالضبط كان يوم السنت 14/6/2014 وأعتقد إنه كان اول ايام رمضان المبارك وطبعاً انا معدل ذهابى للقاهرة كل شهرين اوشهرين ونصف يبقى تانى ذهاب كان فى شهر 9 من نفس السنة وكان الحمدلله يوم الحادث الذى نجانى فيه الله سبحانه وتعالى ونجى اولادى ,أحمده واشكر فضله ,,باالمناسبه العربية جاك b15 موديل 2010 ويوم تعيير الزيت غيرت معاه فلتر الزيت وزى ماذكرت ان ده تانى غيار زيت بعد التوكيل وإلى الأن مشاء الله ولاحول ولاقوة إلابالله العربية اوالموتور زى الفل ويمكن صور الحادث موجودة باالموقع وكمان موجوده على صفحة فيس الخاص بتوكيل جاك مصر العربية قبل وبعد ,هى لونها فضى ,,,ده بأمانه كل نجربتى مع الزيت وكمان صاحب مركز تغيير الزيت إدانى هدية المعطر البيتعلق فى المراية (الكارتون) وعليه إسم المركز او المحل ,,والله على ماأقول شهيد