مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   الصينى العام (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=42)
-   -   انا بفكر اشترى سيارة زوتى اكسبلوجن 2 اوتوماتيك ارجو المساعدة (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=52947)

MmFFoR 10-05-2011 12:29 PM

رد: انا بفكر اشترى سيارة زوتى اكسبلوجن 2 اوتوماتيك ارجو المساعدة

اشتري فيتارا مستعمل نضيف احسن من الزووتي

aly zafer 11-05-2011 06:08 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة conwaydiver (المشاركة 423002)
انا شوفتها في معرض سمير في محطة الرمل بعد سينما امير بشوية لما تعدي التقاطع علي ايدك الشمال وانت رايح المحافظة مغلي سعرها حوالي 2500 عن التوكيل
انا فكرت كتير اجيب العربية دي وكل ما قول خلاص الشيطان يلعب في دماغي واقول صيني وبكره الجمارك تتشال وتبقي ببلاش وارجع اقول لا لاني قريت كتير عنها وكله بيشكر فيها اوي
انا انشاء الله نازل قريب مصر وانا اسكندراني وغالبا هاجيبها من عند سمير ده طبعا بعد الفصال
بتهيالي لو دفندر من اودام ومن ورا وعتب وكله يبقي كروم وفرش جلد من جو علي دي في دي مسند راس وصب وهتبقي ولا الشيروكي

اشكرك على الرد والتوضيح وانا اسكندرانى ايضا وشكلنا كدة انا وانت حننتشر بالعربية بالاسكندرية ولكن انصحك بعدم تركيب ديفندر لان بيركب على اساس السيارة واى حادثة حتكون الاضرار فى اساس السيارة والشاسية خليك فى باقى التعديلات وحتكون السيارة تحفة

conwaydiver 15-05-2011 12:17 AM

حرام عليك وجعتلي قلبي انا الحمد لله واللهم لك الحمد معملتش حادثة في حياتي الحمد لله انا بسوق محترم اوي ده حتي بتبهدل لما بسوق في مصر واخد علي الوضع بعد مش اقل من شهر وبعد كده ببقي سالك بس فعلا الديفندر والعتب هيخلوها جامده اوي وطول ما الواحد ماشي كويس ربنا بيسترها معاه وربنا مايجيب حوادث

aly zafer 16-05-2011 03:21 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة conwaydiver (المشاركة 427448)
حرام عليك وجعتلي قلبي انا الحمد لله واللهم لك الحمد معملتش حادثة في حياتي الحمد لله انا بسوق محترم اوي ده حتي بتبهدل لما بسوق في مصر واخد علي الوضع بعد مش اقل من شهر وبعد كده ببقي سالك بس فعلا الديفندر والعتب هيخلوها جامده اوي وطول ما الواحد ماشي كويس ربنا بيسترها معاه وربنا مايجيب حوادث

ربنا يحفظنا جميعا من الحوادث ولكنى نصحتك بعدم تركيب ديفندر من باب اللهم بلغت:fun_36_3_3[1]:

aly zafer 16-12-2011 05:59 AM

رد: tods shoes women

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة twenowoxy (المشاركة 572699)
I definitely adore studying your net internet site posts, the selection of writing is smashing.This webpage as usual was educational, I've skilled to bookmark your internet site and subscribe for the feed in ifeed. Your idea looks beautiful. Fairly excellent post. I just stumbled upon your weblog and wanted to say that I've genuinely enjoyed reading your weblog posts. Any way I will be subscribing for your feed and I hope you post once again soon.
tods shoes mens

اشكرك ولكن ارجو ان تكتبلى عربى لان بعض الكلمات لا افهمها

الساعة الآن 05:36 AM.