مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   عالم تأمين السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=61)
-   -   شركة قناة السويس للتامين عروض تامين السيارات متميز جدا (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=4532)

zdo0 28-01-2009 01:58 AM

رد: شركة قناة السويس للتامين عرض تامين متميز جداا

عزيزى استاذ احمد عمرو بعد التحية ارجو منك تقدير تقريبى لاجمالى تكلفة التامين على سيارة فيرنا الايميل هو zdo0@hotmail.com

تامين سيارات 28-01-2009 05:42 PM

تم الرد على zdo0 على الاميل الخاص بية

Payoo 28-01-2009 09:51 PM

بس يا أستاذ "عمرو" في عرض مقدم بالفعل للمنتدى من قبل نفس شركتكم الموقرة بنسبة أقل مما جاء في هذا الموضوع
وذلك عن طريق الأستاذ "مينا صبري" والأستاذه "مريم برزي مشرقي"
وتلك النسبة خدمة لأعضاء منتدى مصر موتورز بالأضافة إلى أنه سوف يمنح أمكانية تقسيط مبلغ الوثيقة على دفعات دون أدنى زيادة على سعر الوثيقة
فهل يمكن أن تمنح الأعضاء خصم ما أو مزايا اكثر ؟

==================
محلوظة
لقد قام أ/"مينا" بتنفيذ ما وعد به في الأربعة وثائق التي أصدرها لي ولمعارفي خلال الشهر السابق

تامين سيارات 31-01-2009 03:31 AM

السلام عليكم يا اخ بايو شكرا على مشاركتك انا لا اعرف الاساتذة الى ذكرتهم و على فكرة دة احسن سعر فى الشركة عندى و بالطبع احسن سعر فى السوق عموما انا تحت امرك اما بالنسبة للتقسيط هوة اتلغى خالص من قناة السويس مافيش يعنى
و يا اخى انا ممكن اقبلك و اعرفك بناس انا عملتلهم عربيات كتير و مبسوطين و اهم منالسعر كمان خدمة ما بعد الوثيقة السعر الى انا بقولهوك دة ممتاز جدااا
و ياريت تقول السعر الى عملوة الاساتذة من شركتى لبعض الاعضاء لانى عارف نظام شركتى كويس و فعلا جيبت سعر جميل لاعضاء المنتدى
و اخيرا اشكرك على مشاركتك و فى انتظار ردك

Payoo 01-02-2009 04:59 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامين سيارات (المشاركة 20087)
السلام عليكم يا اخ بايو شكرا على مشاركتك انا لا اعرف الاساتذة الى ذكرتهم

أستاذة "مريم برزي" رئيس مجموعه وأستاذ "مينا صبري" منتج تأمين وتليفوناته هي 0123186336

اقتباس:

اما بالنسبة للتقسيط هوة اتلغى خالص من قناة السويس مافيش يعنى
فعلا يا أستاذ عمرو التقسيط أتلغى من الشركة لكن أ/"مينا" بياخد مبلغ التأمين على دفعات على مسؤليته الشخصية (كما قال وكما تأكدت بعد ذلك من قسم التحصيل)

اقتباس:

و يا اخى انا ممكن اقبلك و اعرفك بناس انا عملتلهم عربيات كتير و مبسوطين و اهم منالسعر كمان خدمة ما بعد الوثيقة السعر الى انا بقولهوك دة ممتاز جدااا
أنا يشرفني مقابلتك يا أستاذ عمرو وأنا واثق في كلامك وفي شركة قناة السويس
اقتباس:

و ياريت تقول السعر الى عملوة الاساتذة من شركتى لبعض الاعضاء لانى عارف نظام شركتى كويس و فعلا جيبت سعر جميل لاعضاء المنتدى
السعر هو 2.4% ولايتم دفع أية مبالغ زيادة عند تقسيط الوثيقة على دفعات
اقتباس:

و اخيرا اشكرك على مشاركتك و فى انتظار ردك
وأنا أشكرك على أهتمامك بالأعضاء وردودك الواضحة

الساعة الآن 10:56 PM.