مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   عفشة السيارة (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=152)
-   -   طقطقة ادام فى 128 والدركسيون تقيل وبينتش يمين وشمال (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=30291)

waelsalah 20-07-2010 12:03 AM

طقطقة ادام فى 128 والدركسيون تقيل وبينتش يمين وشمال

السلام عليكم
انا غيرت الكبالن من حوالي اسبوعين وكنت بشتكى من تقل الدركسيون وبيحدف يمين وشمال اوقات وكمان فى تكتكته ع الدواسه بتاعة الفرامل والبنزين وخبط كده زى اطمه على فترات ادام ع المطبات واوقات على غير المطبات

وصوت اطمه ع المطبات فى الخلف ولكن هذا سببه ان السوست عاليه ورا والراجل قالى حمل عليها ورا وهى تتطبع ومشكلتى انى اغلب الوقت لوحد محدش بيركب معايا
وروحت للعفشجى يدوبك يومين العربيه تكون حلوة وبعد كده نفس العيوب تانى ما الحل وهل من عفشجى محترم فى المنصورة علما بان السياره 128 مو 77 1100 سي سي
نرجو الافاده

waelsalah 20-07-2010 10:49 PM

رد: Fake Louis Vuitton Monogram Multicolor

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Lauramo (المشاركة 214490)
Buy and sell pre-owned authentic Really cheapest Louis Vuitton Monogram Multicolor handbags & accessories.Provide the best Fake Louis Vuitton Monogram Multicolor Griet M93554 and service to our customers at the lowest prices as possible is our mission.

شراء وبيع قبل المملوكة أصيلة حقا أرخص لويس فويتون حقائب اليد حرف واحد فقط متعدد اللون وaccessories.Provide أفضل وهمية لويس فويتون حرف واحد فقط متعدد اللون Griet M93554 والخدمات لعملائنا على أدنى الأسعار ممكن هي رسالتنا.
دى الترجمه ماذا تقصد من هذه الرساله الهيروغليفيه وما دخلها بموضوعى
سبحان الله
18 مشاهده يجماعه ومفيش ولا رد

foolh_old_man2010 21-07-2010 10:26 PM

رد: طقطقة ادام فى 128 والدركسيون تقيل وبينتش يمين وشمال

ا لسلا م عليكم 000انا بقى خبير ال128خمسه وعشرون سنه ب28 0000 ممكن تكون الطقطه من القنطره او من الركبه تكو ن فيه برومه او العوكازين فيهم برومه يعنى من الاخر الشغل عندك فى الربع الامامى

DK.Cupo 21-07-2010 10:56 PM

بص يا مان هناك احتمالات كتيره
1 - شوف المساعدين
2- الكبــــــــالن
3- المقص
4 - تيش الدركسيون
واشك في التيش لانها حصلت معايا من اسبوع وطلع التيش
وبأذن الله خير

waelsalah 18-08-2010 05:46 PM

انا جيبت اسكترا ايطالى ب 215 ج والصيني كانت ب 115 وجيبت جوز مقصات ب 90 ج وجوز تيش وطقم كوتشات ريجاتا للعفشه كانوا بحوالى 80 ج (( وهل علبة الدركسيون والاسكترا واحد ام الاثنين مختلفين ارجو الافاده 128 مو 77 ))
ولكن للاسف لسه الدركسيون تقيل شوية والعربية بتحدف شمال وفى صوت صرخه حتى بعد ظبط الزوايا وهتجنن والراجل بيقولى غير الكاوتش وانا مش فى امكاناتى حاليا ما الحل اخوانى وهل الكاوتش ممكن يعمل صوت صرخة وحدفه يمين او شمال ؟؟؟؟

اللى مجننى بقا ليه العربيه اوقات تحدف شمال واوقات تحدف يمين مع تقل الدركسيون رغم انى مغير العفشه كلها يارب حد يفيدني ويقولى العيب فين <!-- / message -->

الساعة الآن 09:34 PM.