مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=128)
-   -   تجربة قيادة جيلى أميجراند EC7لمسافة 750 كيلو متواصل .. وأليكم ملأحظاتى (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=111803)

ابو هيما 04-08-2013 06:24 AM

رد: تجربة قيادة جيلى أميجراند EC7لمسافة 750 كيلو متواصل .. وأليكم ملأحظاتى

للرفع ، للافادة

مصطفي توني 06-08-2013 02:58 AM

والله انت كلامك شجعني اكتر ان انا اشتريها
انا كنت الاول محتار شوية بس بعد كلامك وكلام الاخوة الافاضل الاعضاء ارتحت اكتر للعربية
بس انا مقلق من حكاية انها صيني وأعادة البيع
يعني انا معايا فيرنا وانت عارف اعادة البيع بتاعتها عاملة ازاي يعني ماشاء الله
هل الايمجرندا كده ولا عشان صيني
انا مطمن شوية انها تبع غبور يعني هيعرف يخلي العربية تنتشر بسرعة وانا قريت تقرير انها واخدة رقم اتنين بعد الفيرنا في البيع في مصر حاليا في الفئة بتاعتها

ابو هيما 06-08-2013 05:43 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي توني (المشاركة 909050)
والله انت كلامك شجعني اكتر ان انا اشتريها
انا كنت الاول محتار شوية بس بعد كلامك وكلام الاخوة الافاضل الاعضاء ارتحت اكتر للعربية
بس انا مقلق من حكاية انها صيني وأعادة البيع
يعني انا معايا فيرنا وانت عارف اعادة البيع بتاعتها عاملة ازاي يعني ماشاء الله
هل الايمجرندا كده ولا عشان صيني
انا مطمن شوية انها تبع غبور يعني هيعرف يخلي العربية تنتشر بسرعة وانا قريت تقرير انها واخدة رقم اتنين بعد الفيرنا في البيع في مصر حاليا في الفئة بتاعتها

ياباشا عيش يومك وسيبك من بكره ، هو فى حد ضامن عمره ولا ضامن العربية اللى معاه أنها تكمل ساعة واحدة ماشية على الارض ولا واقفة على جنب فى أمان ، سيبها على الله
وبعدين الصين قادمة لا محالة وإن شاء الله هيجى يوم وهاتنتشر عربيتها زى الهيونداى والتويوتا وأكيد سعر البيع هايرتفع ، نصيحتى ليك توكل على الله وأشترى ومش هاتندم وسيبك من بكره لصاحب الملك ، بس أبقى صلى أستخارة الاول

مصطفي توني 06-08-2013 04:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما (المشاركة 909070)
ياباشا عيش يومك وسيبك من بكره ، هو فى حد ضامن عمره ولا ضامن العربية اللى معاه أنها تكمل ساعة واحدة ماشية على الارض ولا واقفة على جنب فى أمان ، سيبها على الله
وبعدين الصين قادمة لا محالة وإن شاء الله هيجى يوم وهاتنتشر عربيتها زى الهيونداى والتويوتا وأكيد سعر البيع هايرتفع ، نصيحتى ليك توكل على الله وأشترى ومش هاتندم وسيبك من بكره لصاحب الملك ، بس أبقى صلى أستخارة الاول

علي بركة الله والخيرة فيما اختاره الله وباذن الله بعد العيد الواحد ينزل ويشتريها بعون الله

Ahmed8989 11-08-2013 12:33 PM

اخر زياره لمعرض غبور شوفت التعديلات الجديده مشكلة فبرة التانك اتعملت حديد و دواست البنزين بقت طويله
ده غير تغيير البطارية السائلة لبطارية جافه
:THUMB_~112:

الساعة الآن 10:15 AM.