مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=128)
-   -   كل مايخص جيلى باندينو واكس باندينو( pandino & xpandino ) الان بضمان غبور (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=117249)

احمد دعباس 14-08-2013 12:54 PM

رد: كل مايخص جيلى باندينو واكس باندينو( pandino & xpandino ) الان بضمان غبور

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Yassin (المشاركة 910409)
أنا مستغرب الأسعار :) يعني عربيتي الباندا المستعملة دلوقتي هتبقي بكام، لما الفئة الأولي نازلة ب ٦٣ ألف. دا أنا كنت لسة هبيع

والله ياباشا ده رزقك بقى العربيات الهاتش باك غليت اوى ويعتبر المنافس الاول نص كماليات مانيول هيونداى i10 82000 والاتوماتيك 90500 والكامله 95000

احمد دعباس 14-08-2013 12:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m.HaMeD (المشاركة 910425)
لو سمحت سعتك السيارة باندا كروس اوفر هتنزل امتى ولو عايز اشترى كاش منين والاستلام بعد اد ايه ولو هثقل ع معاليك شابفها صفقة ف الوقت الحالى ام مغامرة ولو تعبت حضرتك صورة ليها ع الواقع والف شكر مقدما لسيادتك

الكروس ان شاء الله على اخر الشهر باذن الله بالنسبه للاستلام ان شاء الله هتحدد عند استلام العينات هنعرف التسليم هيكون امتا وفى خلال قد ايه نقطه الشراء الان مغامرة الاسعار خلت الواحد يخاف يقول لحد لانه كل شويه ترفع ترفع فاصبح الشراء فرصه لو معاك الفلوس
الصور الواقعيه ان شاء الله اول ماتيجى العينه باذن الله هصورها وانزلها زى الباندينو كده

Karim Yassin 14-08-2013 04:16 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة احمد دعباس (المشاركة 910461)
والله ياباشا ده رزقك بقى العربيات الهاتش باك غليت اوى ويعتبر المنافس الاول نص كماليات مانيول هيونداى i10 82000 والاتوماتيك 90500 والكامله 95000

طيب يا أستاذ أحمد عند حضرتك فكرة لو أنا كا مالك لجيلي باندا أقدر أعمل صيانات مع غبور ولا لأ، و هل قطع الغيار متوفرة حالياً ولا لسة بعد طرح السيارات فعلياً :) وشكراً لوقت حضرتك

aly zafer 20-08-2013 03:18 AM

يا استاذ احمد هى صيانة جيلى ايمجراند فى اسكندرية فين؟وهل تم حل مشكلة التكيف؟

احمد دعباس 20-08-2013 01:03 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Karim Yassin (المشاركة 910474)
طيب يا أستاذ أحمد عند حضرتك فكرة لو أنا كا مالك لجيلي باندا أقدر أعمل صيانات مع غبور ولا لأ، و هل قطع الغيار متوفرة حالياً ولا لسة بعد طرح السيارات فعلياً :) وشكراً لوقت حضرتك

بصراحه دى معنديش بيها فكرة انا حضرتك معاك الباند مش الباندينو هل ممكن تعمل صيانه عند غبور اولا وقطع الغيار دلوقتى متوفرة فى مركز الخدمه اكيد غبور مش بينزل عربيه الا لما يجيبلها قطع الغيار ولسه لم يتم تسليم فعلى للسيارة حتى الان الاغلبيه حجوزات المهم لما هتلاقى العربيه ماشيه فى الشارع وناس استلمت تعرف ان قطع الغيار موجوده فى مراكز الخدمه

الساعة الآن 02:54 AM.