مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سوق قطع الغيار (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=203)
-   -   أخر اسعار بعض قطع غيار جاك B15 h او J5 ماهما محيرنا حتى فى الأسم!!! (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=133638)

aymanlaw 16-10-2014 04:31 PM

أخر اسعار بعض قطع غيار جاك B15 h او J5 ماهما محيرنا حتى فى الأسم!!!

باالأمس اتصل بى الأستاذ الخلوق أحمد طلب مسئول الدعاية والأعلام اوالتسويق فى هورس موتورز وكيل جاك والراجل كتر خيره كان بيطمئن على العربية واحوالى بخصوص الأجراءات التى اتخذتها فى إصلاح العربية المهم سألت حضرته على اسعار الأتى 1-الرفرف الشمال والمراية الشمال والفانوس الشمال وكان رد حضرته كاالتالى:
-المرآة مش موجوده وسعرها 500 جنيه !!!!
-
رفرف امامي 650 جنيه بعد الخصم 585 بعد اضافة الضريبة 702

مساعد امامي شمال 750 بعد الخصم 648 بعد اضافة الضريبة 777

تابلوه امامي 800 بعد الخصم 720 بعد الضريبة 864
منذ 2 ساعات

فانوس امامي شمال 960 بعد الخصم 864 بعد الضريبة 1036
على فكرة الخصم ده خاص بشخصى المتواضع العبد الفقير الى الله
برجاء ارائكم باالنسبة للسعر ووضع العربية بناء لهذه الأسعار فى السوق المصرى ,, انا عارف مسبقاً الردود ولكن اشجونى لعل القاصى والدانى يعلم مانحن فيه من معاناة

zerocar 16-10-2014 05:04 PM

رد: أخر اسعار بعض قطع غيار جاك B15 h او J5 ماهما محيرنا حتى فى الأسم!!!

ربنا يعينك يا استاذ ايمن يا عم ما انا قلتلك اللي فيها انت مش عاوز تريح نفسك معظم الحاجات دي ممكن اصلاحها وعلاجها وانها ممكن تعمل بكفائة عالية

aymanlaw 16-10-2014 06:07 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة zerocar (المشاركة 985745)
ربنا يعينك يا استاذ ايمن يا عم ما انا قلتلك اللي فيها انت مش عاوز تريح نفسك معظم الحاجات دي ممكن اصلاحها وعلاجها وانها ممكن تعمل بكفائة عالية

أشكرك على التواصل والأهتمام كما اشكرك مرة إخرى بخصوص الخبر السمعته وفرحت جداً لحضرتك وباالتوفيق بأذن الله ,,حضرتك عارف إن الظروف على الكل مش تمام وانا واثق إن حضرتك عايز تخدم وده شيم الكرام امثال حضرتك القلوا فى ايامنا دى وبجد لو حبيت اعمل اى حاجة مش هلاقى حد محترم زيك بس كنت اتمنى ان تبدأ معرفتنا وانا مستعد مادياً على الأقل بعربون يبقى لى ماء وجهى ,, والله ماعارف اقول ايه لحضرتك وبجد نفسى اراك مرأى العين من باب الفضول للتعرف على إنسان بمعنى الكلمة, عموماً ارجوا من حضرتك ان تنتظر منى بعد إذنك مكالمة قريباً,كما إنى كنت اتمنى ان تلقى بدلوك وتفيد الجميع برأيك فى سياسة الأسعار لهذا التوكيل الذى بجد هو مثل حى على طبيعة نظام هذه البلد فى كل حركتها وإنفعالتها وردفعلها لأن بناءً على كل هذه الأفعال بتكون النتيجة صفر ---تقبل تحياتى وكل سنة وحضرتك تطيب

zerocar 16-10-2014 11:56 PM

طب تصدق بالله يا ااستاذ ايمن يا محترم بعد كلام العربون والكلام الفاضي دة لو العربية مختليش الاسبوع دة فعلا هزعل وانا بتكلم بجد يا باشا حمل العربية وابعتها ومتشعلش بالك

Hisham.Elgazzar 23-10-2014 05:32 AM

الاسعار دى جنان يا ايمن بيه الحرفيين فيها تجار اسعارهم معقولة

الساعة الآن 05:12 PM.