مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   بيجو PEUGEOT (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=17)
-   -   بيجو 205 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=92904)

imagine 19-08-2012 11:04 AM

رد: بيجو 205

[QUOTE=Hisham.Elgazzar;740 264]
إنت إنتقدت من غير أى أساس وكلامك ملوش اى أساس من الصحة لأنه سطحى للغاية مع الأسف والرد على كلامك إتفضل قابل
احييك على رأيك و الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه لكنى ولا من الاداره ولا اى شىء مش عارف ايه الربط الغريب بين كلامى و بين انى واحد من الاداره عامل اكاونت جديد بغرض تصيد اى عضو اخر
بالنسبه للمشرف المحترم يحيى اشرف كلامك على راسى و العضو كارز ادماير له كل تقدير و احترام لكن انا مغلطتش عشان اعتذر انا بنتقد و دى قناعتى الشخصيه انه بيستخدم الايموشن و المعلومات الاجنبيه اكثر من اللازم ..
تقبلو تحياتى .

YahiaAshraf 20-08-2012 01:30 AM

[QUOTE=imagine;741908]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar (المشاركة 740264)
إنت إنتقدت من غير أى أساس وكلامك ملوش اى أساس من الصحة لأنه سطحى للغاية مع الأسف والرد على كلامك إتفضل قابل
احييك على رأيك و الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه لكنى ولا من الاداره ولا اى شىء مش عارف ايه الربط الغريب بين كلامى و بين انى واحد من الاداره عامل اكاونت جديد بغرض تصيد اى عضو اخر
بالنسبه للمشرف المحترم يحيى اشرف كلامك على راسى و العضو كارز ادماير له كل تقدير و احترام لكن انا مغلطتش عشان اعتذر انا بنتقد و دى قناعتى الشخصيه انه بيستخدم الايموشن و المعلومات الاجنبيه اكثر من اللازم ..
تقبلو تحياتى .

بص
يا باشا احنا منتدى يقوم على مبداء التسامح و المحبه و الروح الطيبه
حتى لو انت مكنش قصدك تجريح
بس ممكن العضو كارز ادماير اعتبرها تجريح
فحضرتك ياريت تكلمه
قوله كل سنه و انت طيب
وهتلاقيه نسى كل حاجه

تحياتى

imagine 20-08-2012 01:47 PM

اكيد طبعا كل سنه و هو بخير و الناس كلها بخير ^_^

Hisham.Elgazzar 20-08-2012 08:05 PM

[QUOTE=imagine;741908]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Hisham.Elgazzar (المشاركة 740264)

تقبلو تحياتى .

بما ان حضرتك مش من الإدارة يبقى مع إحترامى ليك الإنتقاد مايبقاش من غير ماتجرح فى شخص سواء من قريب او من بعيد ، وخصوصا انه أحد اهم اعمدة المنتدى ،
ومع عدم معرفتى الشخصية بحضرتك ياريت قبل ماتنتقد تقدم للمنتدى حتى توقيع تاخد بيه حسنات ، هيبقى أفضل بكثير من إنتقاد الناس

imagine 21-08-2012 01:38 AM

[QUOTE=Hisham.Elgazzar;742 487]
اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة imagine (المشاركة 741908)

بما ان حضرتك مش من الإدارة يبقى مع إحترامى ليك الإنتقاد مايبقاش من غير ماتجرح فى شخص سواء من قريب او من بعيد ، وخصوصا انه أحد اهم اعمدة المنتدى ،
ومع عدم معرفتى الشخصية بحضرتك ياريت قبل ماتنتقد تقدم للمنتدى حتى توقيع تاخد بيه حسنات ، هيبقى أفضل بكثير من إنتقاد الناس

بقولك ايه يا كبير الموضوع اصلا صغير و مش محتاج كل الحوارات اللى حصلت , تقبل كل الاراء طالما انها مفيهاش تجريح او اذى
و انت كلامك اساسا غير منطقى فى نقطتين
اولا الجزء الاول من كلامك انا فهمت منه انى لو كنت من الاداره فليا الحق فى التجريح و ده مش منطقى
ثانيا بتقولى قبل ما انتقد اقدم اى شىء للمنتدى و ده كمان مش منطقى .. المنتدى احد اسباب وجوده هو اكتساب الخبرات و المعلومات و انا افضل متكلمش و اكتسب خبرات و يكون لى حق الانتقاد ايضا .. خلاص النظام العسكرى الراديكالى الفاشى اللى كان بيحكم مصر فى اخر 60 سنه انتهى انتهت خلاص عاش الملك فليحيا الملك و مخدناش منه الا الهمجيه و التاخر و تصنيفنا من دول العالم الثالث رغم ان مواردنا و تضاريسنا الجغرافيه تجعلنا عالم اول بلا ادنى شك
الخلاصه انا قلت رأيى الانتقادى اللى انا مقتنع بيه خد الامور ببساطه فى ناس جدا كتير غيرى رأيهم معاكس 180 درجه لرأيى

الساعة الآن 04:56 PM.