مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   تقسيط السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=62)
-   -   طريقك لشراء سيارة بالتقسيط (حصرى لمصر موتورز) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=17349)

Saif eldien 25-07-2010 07:43 PM

رد: طريقك لشراء سيارة بالتقسيط (حصرى لمصر موتورز)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amrturk (المشاركة 216744)
طيب لو انا جاهز بالمقدم ودفعته حستلم العربية في حدود كام يوم ؟

فى نفس اليوم
للاستفسار السريع
0125485222

m__hassan 26-07-2010 03:36 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saif el din (المشاركة 216669)
حضرتك انا اقوم بالرد على جميع الاستفسارات ولكن لا اعلم كل اسماء المعارض لتوجية الناس اليها كمان بالنسبة للعروض فهى دائما انظمة البنوك فى تجدد وتغير ومش من المعقول انى اقول كل الانظمة وانما انا اعرف الحالة للعميل وابداء بتحديد افضل الحلول لة
كمان موقود فى باب التقسيط اكثر من 20 معرض سيارات وما يقرب من 10 مندوبين بنوك ومع ذلك انا اقوم بالرد على الجميع وشرح الامور ولا اظن ان هناك من يتعامل مع الاستفسارات مثل ما ابذلة من مجهود وحضرتك نفسك فى موضوع اخر ارسلت لى استفسار لحضرتك ولم ترسلة اى باقى المعارض او احد المندوبين بتوع البنوك وانت هتعرف اختلاف التعامل
للاستفسار السريع
0125485222

شكرا يا باشا على مجهودك وربنا يوسع عليك ويكرمك

medoo2 27-07-2010 06:05 PM

السلام عليكم
انا طالب ومتخرج السنادى
المهم وبكل صراحه انا ابن عمتى حالتهم الماديه مرتاحه جدا هو جاب عربيه ودخلها شركه لمدت 3 سنوات وبياخد ايجار العربيه فى الشهر 3000 جنيه والعربيه كيا اوتوماتك كامل 2010
انا حبيت الفكره جدا بس انا بقى عندى مشاكل مهببه الى هيى ايه انى عايز اجيب العربيه الى تمنها 100000 جنيه ومش معايا ولا مليم وادخلها الشركه ومن ايجارها اسدد تمنها وتبقى بتاعتى
بعد ال 3 سنين فا ينفع ولا لا ولا ايه وانا من القاهره ومعنديش اى سوابق ولا اى حاجه من الحجات دى بس انا جاد جدا فى الكلام ده فا ازا كان اى حد يقدر يفيدنى اكون شاكر جدا ومشوار الشركه دا حقيقى والله مش كدب

Saif eldien 29-07-2010 09:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoo2 (المشاركة 218014)
السلام عليكم
انا طالب ومتخرج السنادى
المهم وبكل صراحه انا ابن عمتى حالتهم الماديه مرتاحه جدا هو جاب عربيه ودخلها شركه لمدت 3 سنوات وبياخد ايجار العربيه فى الشهر 3000 جنيه والعربيه كيا اوتوماتك كامل 2010
انا حبيت الفكره جدا بس انا بقى عندى مشاكل مهببه الى هيى ايه انى عايز اجيب العربيه الى تمنها 100000 جنيه ومش معايا ولا مليم وادخلها الشركه ومن ايجارها اسدد تمنها وتبقى بتاعتى
بعد ال 3 سنين فا ينفع ولا لا ولا ايه وانا من القاهره ومعنديش اى سوابق ولا اى حاجه من الحجات دى بس انا جاد جدا فى الكلام ده فا ازا كان اى حد يقدر يفيدنى اكون شاكر جدا ومشوار الشركه دا حقيقى والله مش كدب

عربية من غير مقدم وضمنات صعب جدا جدا
حاول تحدد امورك شوية
للاستفسار السريع
0125485222

ABDELRAHMAN11 02-08-2010 09:02 AM

thank u for ur great effort

الساعة الآن 09:51 AM.