مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   عروض وتخفيضات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=60)
-   -   عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=79953)

RAYAN 22-11-2012 02:17 PM

رد: عرض خاص من اليجانس لفرش السيارات

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hanyyyyyy (المشاركة 802243)
انا عربيتى byd f3 وبعد اذنك كنت عايز اعمل ارضية جلد + فرش والفرش اللى موجود فى الصور اللى فى توقيعك اخر صورة على الشمال عجبنى تصميمه فهل ممكن يمشى عندى وبكاااااااام ؟؟؟

اللى انت عايزه يتعمل بس اخر صورة على الشمال دة كرسى سبورتاج ودة نفس تصميم الفرش الاصلى , عندك ممكن نعمل حاجة هتكون شبه كدة بس حضرتك لازم تشرفنا بزيارة عشان نحدد التصميم ونعرف هنعمل ايه ونحدد السعر والميعاد اللى يناسبك , ولو هتعمل حاجة بنفس شكل الاصلى هيبقى 800ج ولو تصميم تانى هيبقى السعر على حسب التصميم ومش هيزيد عن 17000ج فمتقلقش .

ahmed_kamal!! 22-11-2012 03:55 PM

طيب هو حضرتك بتشتغل في القديم ولا لا هيا بيجو 504 ..انا كونت عايز انجد و افرش الكراسى و الكنبه جلد لونين موش عايز جلد طبيعي بس عايز حاجة تكون حلوه و تستحمل و فرش الارضية بالعازل جلد و فرش التبلوه الخلفي و الامامي لو ينفع ..و تعديل و فرش فرش البيبان لونين و تعديل فرش السقف ..يعني من الآخر الصالون عايز يتشد كله يا ترى يتكلف كام ... و كمان كنت عايز أعرف كسوه جلد للطاره chevrolet aveo عربية ست الحبايب تتكلف كام

RAYAN 22-11-2012 05:40 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed_kamal!! (المشاركة 802351)
طيب هو حضرتك بتشتغل في القديم ولا لا هيا بيجو 504 ..انا كونت عايز انجد و افرش الكراسى و الكنبه جلد لونين موش عايز جلد طبيعي بس عايز حاجة تكون حلوه و تستحمل و فرش الارضية بالعازل جلد و فرش التبلوه الخلفي و الامامي لو ينفع ..و تعديل و فرش فرش البيبان لونين و تعديل فرش السقف ..يعني من الآخر الصالون عايز يتشد كله يا ترى يتكلف كام ... و كمان كنت عايز أعرف كسوه جلد للطاره chevrolet aveo عربية ست الحبايب تتكلف كام

يا احمد بيه بنشتغل فى كل الموديلات بس القديم ليه معاملة خاصة بمعنى انى مش هاقدر احدد اى تكلفة غير لما اشوف حالة صالونك ايه وايه هيتغير وايه هيتصلح وايه هيفضل زى ما هو فعشان تاخد حقك عدى علينا ونختار الالوان ونشوف هتعمل ايه بالظبط واقولك على التكلفة ولو دخلت على صفحة الفيسبوك هتلاقى البوم صور لعربية بيجو 504 (الزيارة الاولى مجانا) الا لو انت مش عايزنا نتعرف على حضرتك , اما بالنسبة لعربية ست الحبايب فحقك على مش هاقدر افيدك لأنى مش باشتغل فى الطارات حاليا , تقبل التحية وشكرا على مرورك الكريم .

eng/walaaeldeen 22-11-2012 08:13 PM

السلام عليكم
معلش سؤال محيرني وان شاء الله اجد الجواب عندك
نفسي في فرش ما بيعرقش لأن الجلد بيخلي الجسم بيعرق جامد
ولو فيه الأكسنت RB بيكلف كام:pod_of_gold:
والله المستعان

RAYAN 10-12-2012 11:54 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة eng/walaaeldeen (المشاركة 802675)
السلام عليكم
معلش سؤال محيرني وان شاء الله اجد الجواب عندك
نفسي في فرش ما بيعرقش لأن الجلد بيخلي الجسم بيعرق جامد
ولو فيه الأكسنت RB بيكلف كام:pod_of_gold:
والله المستعان

ممكن فرش جلد * قماش , ودة بيكون منتصف الكرسى قماش والباقى جلد , 720ج بعد الخصم , وهتلاقى صور للفرش على صفحتنا

الساعة الآن 05:26 PM.