مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سوق قطع الغيار (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=203)
-   -   تحذير قطع غيار الحرفيين (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=88083)

tarek_sayed 31-05-2012 06:07 PM

تحذير قطع غيار الحرفيين

الأخوة الأفاضل تحذير هام لكل من اراد ان يشتري قطعة غيار من الحرفيين لأنني رأيت مالا يخطر علي بال اي زبون
اولا- شفت واحد بيشتري قطعة الغيارر خلع من واحد كان عامل حادثة بعربيتة واخد قطعة الغيار دي وحط عليها علامة بتاعة المحل بتاعة وعلقها عندة علي انها استيراد يعني؟؟؟؟
ثانيا -شفت نفس صاحب المحل هو هو برضة واحد رجعلة طرمبة باور جولف 3 وقالة دي مش شغالة خالص ومابتقلبش نهائي قام قالة بعد خناقة كبيرة ان مالهاش مرتجع وممكن يكون السكاترا بتاعتك هي اللي بوظتها علشان كدة انا مش هارجعها ........؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا-لو في قطعة غيار الزبون رجعها وقاللة دي مش شغالة مش بيرميها او يركنها دة بيعلقها تاني ويبيعها لأقرب زبون تاني يجيلة ....!!! يمكن تشتغل معاة ؟؟؟؟؟؟؟ وهلم جرة
-----------------------------------------------------------------------------
انا شفت الكلام دة يا جماعة فعلا واقسم بالله في احد محلات الحرفيين وفي شارع يوسف صبري ابو طالب اللي هو شارع المرسيدس وانا كنت مش عايز اقول علي اسم المحل اللي شفت فية الكلام دة بس صديق ليا قالي حذر الناس منهم علشان ربنا يكرمك وما تشلش ذنب ناس تاني ممكن تقع في نفس الغلط
المحل اسمة(فتحي عدس) وصاحب المحل اسمة عمرو واللي شغال عندة بينصب علي الناس اسمة محمود الباقوري
ودة عينة بس واكتر من 80 % بيعملوا زية
وعلشان تاخد حذرك منهم قوللة فكلي القطعة دي من موتور وخلية يفكهولك قدام عينك
شكرا
طارق اسيوط

Hisham.Elgazzar 31-05-2012 06:15 PM

رد: تحذير تحذير تحذير تحذير

ده رأيى فيهم يباشا من زماااااان :fun_10_1_124[1]:

كلهم نصابييين مع أحترامى الشديد جدا لكل اللى بيحبوهم :Wkiss5:

mhamdy75 31-05-2012 07:57 PM

شكرا على التنبيه

TiTo Sky 31-05-2012 10:04 PM

حسبنا اللة ونعم الوكيل

:fun_10_1_124[1]:

tarek_sayed 01-06-2012 03:20 PM

تحذير تحذير تحذير تحذير

الأخوة الأفاضل تحذير هام لكل من اراد ان يشتري قطعة غيار من الحرفيين لأنني رأيت مالا يخطر علي بال اي زبون
اولا- شفت واحد بيشتري قطعة الغيارر خلع من واحد كان عامل حادثة بعربيتة واخد قطعة الغيار دي وحط عليها علامة بتاعة المحل بتاعة وعلقها عندة علي انها استيراد يعني؟؟؟؟
ثانيا -شفت نفس صاحب المحل هو هو برضة واحد رجعلة طرمبة باور جولف 3 وقالة دي مش شغالة خالص ومابتقلبش نهائي قام قالة بعد خناقة كبيرة ان مالهاش مرتجع وممكن يكون السكاترا بتاعتك هي اللي بوظتها علشان كدة انا مش هارجعها ........؟؟؟؟؟؟؟
ثالثا-لو في قطعة غيار الزبون رجعها وقاللة دي مش شغالة مش بيرميها او يركنها دة بيعلقها تاني ويبيعها لأقرب زبون تاني يجيلة ....!!! يمكن تشتغل معاة ؟؟؟؟؟؟؟ وهلم جرة
-----------------------------------------------------------------------------
انا شفت الكلام دة يا جماعة فعلا واقسم بالله في احد محلات الحرفيين وفي شارع يوسف صبري ابو طالب اللي هو شارع المرسيدس وانا كنت مش عايز اقول علي اسم المحل اللي شفت فية الكلام دة بس صديق ليا قالي حذر الناس منهم علشان ربنا يكرمك وما تشلش ذنب ناس تاني ممكن تقع في نفس الغلط
المحل اسمة(فتحي عدس) وصاحب المحل اسمة عمرو واللي شغال عندة بينصب علي الناس اسمة محمود الباقوري
ودة عينة بس واكتر من 80 % بيعملوا زية
وعلشان تاخد حذرك منهم قوللة فكلي القطعة دي من موتور وخلية يفكهولك قدام عينك
شكرا
طارق اسيوط

الساعة الآن 09:46 AM.