مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   جاك JAC (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=144)
-   -   حصريا jac ( a class ) cross (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=73801)

amada 25-01-2012 04:06 AM

رد: حصريا jac ( a class ) cross

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة اشرف حمدى (المشاركة 602380)
السلام عليكم ورحمة اللة وبركاتة
اعرفكم ايها الاخوة محبى الجاك باننى منذ فترة اتصلت بالمعرض بالمهندسين وسألت على السيارة المزكورة ولكن اظاهر واللة اعلم الشخص الذى رد عليا لا يفهم اى شى لانة هو اعطانى المعلومة عن السعر وبعد تفكير حسيت الموضوع مش راكب صح سالت مرة اخرة بعد 5 ايام رد عليا شخص محترم وقالى لا اسف صدمنى وقال ان السيارة المزكورة ليست متواجدة ولم تنزل مصر والادهى من كدة انة قال انة لم يسمع عنها اى شى مع العلم انة حتى ولو لم تنزل مصر للان .لابد ان يكون على علم ودراية بانتاج اى سيارة تحمل علامة واسم جاك للاسف لم يسمع عنها ابدا وانشاء اللة سوف اكتب لكم رقم المحمول بتاع المعرض غدا لان الكرت مش معايا دلوقتى واسف للاطـــــــالة

طب وليه نهى القلب ده ,, بناقص من دا وكيل ودى عربيه خالص . انا بصراحه قرفت من الوكيل ده وياريت حد يدلنى على طريقه ماجيبشى بها التلت حروف دول على لسانى : ج , ا , ك .

سيف الدين سعيد 27-01-2012 09:43 PM

للآلآلآلآلآلآلآلآلآلآ تعليق :shyy:

سيف الدين سعيد 27-01-2012 09:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amada (المشاركة 602606)
طب وليه نهى القلب ده ,, بناقص من دا وكيل ودى عربيه خالص . انا بصراحه قرفت من الوكيل ده وياريت حد يدلنى على طريقه ماجيبشى بها التلت حروف دول على لسانى : ج , ا , ك .

أخى الكريم : انت مزعل نفسك كده ليه . الجاك مش حاتناسبك لأنك بالفعل واخد منها ومن الوكيل موقف . ونفسك حاتفضل شايله منها بعد كده . اعتقد ان الكورى ممكن يكون مريح بالنسبه لك أكتر .

amada 28-01-2012 10:33 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 604615)
أخى الكريم : انت مزعل نفسك كده ليه . الجاك مش حاتناسبك لأنك بالفعل واخد منها ومن الوكيل موقف . ونفسك حاتفضل شايله منها بعد كده . اعتقد ان الكورى ممكن يكون مريح بالنسبه لك أكتر .

اخى الكريم والمحترم : انا فعلا زعلان . لان اول معرفتى بوكيل جاك كان عن طريق سياره بى كلاس شفتها فى الشارع وماكنتش اعرف يعنى ايه جاك . فلما سالت صاحبها عرفنى انها جاك وانها ممتازه وانها ب76 الف . ولما بحثت عالنت وصلت لمنتداكم المحترم وعرفت انها وصلت 84 الف وانها حاليا ب 82 الف . وكانت اول مانزلت من سنه ونص تقريبا ب 69900 !!!!!!!!!!!!!!! المهم صرفت نظر لان بصراحه عربيه بالتمن ده ومش معروفه اخاف اما اجى ابيعها احتار ..وبعدين عرفت ان فيه سياره جاك هاتش اسمها jac a classهاتش او, j3 وب57 الف قلت مادام بالتمن ده مش فارقه سعر اعاده البيع وقعدت استنى واسال وفى الاخر طلع التوكيل ما يعرفشى عنها حاجه !!!!!!!!!!!! توكيل بالنهج ده يبسط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ياراجل دا بيبيع ال a classsسيدان بنفس سعر الساجا وهى اصغر فى الحجم . طب استنى اما حد يعرفك الاول وبعدين ارفع السعر زى مانت عاوز ! ياريت حد يقول للتوكيل ده ان السياره جاك : ماحدش يعرفها .

mms 28-01-2012 10:47 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة amada (المشاركة 604912)
اخى الكريم والمحترم : انا فعلا زعلان . لان اول معرفتى بوكيل جاك كان عن طريق سياره بى كلاس شفتها فى الشارع وماكنتش اعرف يعنى ايه جاك . فلما سالت صاحبها عرفنى انها جاك وانها ممتازه وانها ب76 الف . ولما بحثت عالنت وصلت لمنتداكم المحترم وعرفت انها وصلت 84 الف وانها حاليا ب 82 الف . وكانت اول مانزلت من سنه ونص تقريبا ب 69900 !!!!!!!!!!!!!!! المهم صرفت نظر لان بصراحه عربيه بالتمن ده ومش معروفه اخاف اما اجى ابيعها احتار ..وبعدين عرفت ان فيه سياره جاك هاتش اسمها jac a classهاتش او, j3 وب57 الف قلت مادام بالتمن ده مش فارقه سعر اعاده البيع وقعدت استنى واسال وفى الاخر طلع التوكيل ما يعرفشى عنها حاجه !!!!!!!!!!!! توكيل بالنهج ده يبسط ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ياراجل دا بيبيع ال a classsسيدان بنفس سعر الساجا وهى اصغر فى الحجم . طب استنى اما حد يعرفك الاول وبعدين ارفع السعر زى مانت عاوز ! ياريت حد يقول للتوكيل ده ان السياره جاك : ماحدش يعرفها .

الاخ amada ريح نفسك لانك قد ترى مالا يسرك .
السيد وكيل جاك : انت خليت السياره جاك ماحدش يعرفها .

الساعة الآن 01:55 PM.