مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   تأجير السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=92)
-   -   استفسارات ايجار سيارات عام 2010 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=3033)

geuvara_2010 03-04-2010 08:54 PM

رد: عايز ااجر لامبورجينى

تفتكر واحد جايب عربيه بملايين هايبقفي محتاج ياحرها علشان يجيب بنزبنها ولا يجيب قسطها في ايه ياجماعه انت ممكن تتعرف علي حد معاه العربيه دي احسن

Saif eldien 03-04-2010 09:29 PM

رد: ارجو الرد وبصراحه

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lol64 (المشاركة 159572)
ياجماعه من فتره كبيره وانا بافكر انى ااجر عربيتى الالنترا2010 او اشترى كيا سيراتو زيرو وااجرها لاى شركه محترمه بالسائق
لكن بصراحه مش لاقى اى حد عمل الموضوع ده وبيشكر فيه يعنى من الاخر مفيش استفاده خالص زى مانا كنت متخيل
سواء اللى قريته هنا فى النتدى او منتديات اخرى كله بيطلع خسران فى الاخر

فارجو من اى شخص اجر عربيته او اشتغل فى الموضوع ده يقول تجربته لان كده مفيش حد عنده اى معلومات مؤكده عن نجاح او فشل تاجير سيارته ودى فلوس ومش بنلاقيها فى الشارع

منتظر الردود وشكرا لكم

عزيزى مش هقولك تجربة كل ال هعملة انى هدعوك تشوف تجربة بعينك عن ان الموضوع تجارى كويس الحمد لله
وقبل اى شى انا هقولك سر الموضوع دة الموضوع دة زية زى اى تجارة ممكن تكون مربحة وممكن تخسر وتكسب دة يعتمد على صاحب التجارة ال هو صاحب السيارة
انا ممكن اقولك هات عربية اجرها لك واديك فى الشهر 5 الف جنية طبعا انت هتفرح صح وبعد سنة اقولك اسف مش قادر وكمان تجدنى بتاخر عليك فى الفلوس واقولك كل شوية بكرة وبعدة لغايت انت متتمنى تحصل على عربيتك ومش مهم الفلوس صح ودة كان لان صاحب العربية قال هيجيب عربية قسط يدفع قسطها ويكسب كل شهر 2 جنية جانب القسط وهو بداء مشروعة من الاول بمقدم 25 الف من ثمن عربية يعنى بحسبة بسيطة عايز يكسب كام عايز يكسب 300% بعد خمس سنوات يكون معاة عربية 100 الف وكل شهر يطلعلة 2 جنية لمدة 60 شهر يعنى 120 الف يعنى ربح 220 الف وبداء براس مال 25 الف جنية يعنى افضل من اى تجارة وافضل من تجارة المحرمات دة بتجدة لا يكسب اى شى فى النهاية
انما من حسبها صح وكان مقتنع بانة هيكسب بس افضل من عائد البنك لفلوسة يعنى بحسبة بسيطة لو خليت فى البنك 25 الف بعد خمس سنوات هيكون كام هيكون 33 الف وافضل عائد هيكون 36 الف بس فى العربيات هيكون اكثر من كدة بس مش بطريقة 300% ربح
للاستفسار السريع
0125485222

bmkbmk 03-04-2010 10:27 PM

الجلاردو بتتأجر هنا فى الكويت بما يوازى 7000 او 8000 جنيه مصرى فى اليوم
متهيألى لو فى مصر مش هيكون اقل من 25000 فى اليوم

bmkbmk 03-04-2010 10:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr (المشاركة 159631)
مش حتلاقي
دا ابو نورا و انا بقالنا يومين بنحاول نأجر بوجاتي فيرون مش لاقيين

هههههههههههههههههه

تعالالى يا باشا و انا اتصرف لكم فى حتة بس مش أكيد هتبقى موديل السنة ... ممكن موديل سنتين تلاتة فاتو .... لو قشطة معاك كلمنى شكرا ..

هههههههههههههههه

acounter01 03-04-2010 11:05 PM

رد: ارجو الرد وبصراحه

انا رأي من رأ ي الاستاذ سيف
يعني بمعني اصج يبقي ابني في ايدي وروح ادور عليه

الساعة الآن 11:40 PM.