مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   تقسيط السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=62)
-   -   استفسار في التقسيط 2009 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=14820)

alngm 17-04-2009 10:41 PM

استفسار عن التقسيط

تحيانى الى الاستاذ المهذب جدا والمودب جدا سيف برغم سعادتى بانى تحدثت اكتر من مره معك على الموبيل الى انه سيادتك لم تنجز لى اى شى رغم اننى ما اقلوه بالنسبه لنظم التقسيط شى جميل 50 فى المايه من ثمن العربيه والباقى علىسنتين على ما اظن انه شى جميل جدا
اين ردك عزيزى سيف

Saif eldien 17-04-2009 11:39 PM

رد: الاستاذ سيف عشمتنا بالحلق

عزيزى حضرتك ممكن توضح ازاى اساعد حضرتك
وكمان انا شايف ان دة مشاركة لحضرتك فازاى تكلمنا مع بعض سابقا
ممكن توضح حضرتك بتشتغل اية واية ضمنات حضرتك فى شراء السيارة وحضرتك من القاهرة ام ماذا
انتظر الرد لمساعدة حضرتك

alngm 18-04-2009 10:01 PM

رد: استفسار عن التقسيط

انا بعمل مدرس ومن الجيزه وطلبت مساعدتك فى شراء سياره تقسيط مستعمل وكانت اكسل ومن ساعتها انت مردتش عليه المهم يا ريت يكون هناك جديد
0105020421

MORE83 18-04-2009 10:30 PM

رد: تقسيط المستعمل

السلام عليكم جميعا
عندى مشكلة كبيرة تتلخص فى انى أمتلك سيارة ماروتى موديل 2008 و محتاج أبدلها بأكبر بنظام تقسيط المستعمل
و على رأى أهل السياسة أنا بأناشد جميع الموجودين لو حد عنده حل ... و خصوصا طبعا السيد سيف الدين لأنه واضح انه حلال المشاكل هنا ...
و بالمناسبة يا جماعة العربية اللى انا محتاجها ياريت ما تقلش عن لادا موديلات حديثة و ما تزيدش عن لانوس
لكم ألف شكر
أشرف

Saif eldien 18-04-2009 11:56 PM

رد: استفسار عن التقسيط

<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8"><meta name="ProgId" content="Word.Document">< meta name="Generator" content="Microsoft Word 10"><meta name="Originator" content="Microsoft Word 10"><link rel="File-List" href="file:///C:%5CDOCUME%7E1%5Csaef%5C LOCALS%7E1%5CTemp%5Cmsoht ml1%5C01%5Cclip_filelist. xml"><!--[if gte mso 9]><xml> <w:WordDocument> <w:View>Normal</w:View> <w:Zoom>0</w:Zoom> <w:Compatibility> <w:BreakWrappedTables/> <w:SnapToGridInCell/> <w:WrapTextWithPunct/> <w:UseAsianBreakRules/> </w:Compatibility> <w:BrowserLevel>Microsoft InternetExplorer4</w:BrowserLevel> </w:WordDocument> </xml><![endif]--><style> <!-- /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal {mso-style-parent:""; margin:0in; margin-bottom:.0001pt; text-align:right; mso-pagination:widow-orphan; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:12.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-fareast-font-family:"Times New Roman";} span.EmailStyle15 {mso-style-type:personal; mso-style-noshow:yes; mso-ansi-font-size:10.0pt; mso-bidi-font-size:10.0pt; font-family:Arial; mso-ascii-font-family:Arial; mso-hansi-font-family:Arial; mso-bidi-font-family:Arial; color:windowtext;} @page Section1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:1.0in 1.25in 1.0in 1.25in; mso-header-margin:.5in; mso-footer-margin:.5in; mso-paper-source:0; mso-gutter-direction:rtl;} div.Section1 {page:Section1;} --> </style><!--[if gte mso 10]> <style> /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman";} </style> <![endif]--> عزيزى <o:p></o:p>
عارف حضرتك كام واحد بيتصل بى يسال ويستفسر ويسيب اسئلة من مصر موتورز <o:p></o:p>
وعارف حضرتك كام واحد بيكلمنى ويكون لية طلب شراء <o:p></o:p>
كل الناس دول وبزات فى المستعمل انا بقول لهم شى واحد بس انهم يتابعونى ودة ال بيحصل <o:p></o:p>
ورغم انى مش فاكر حضرتك وبزات لانى شايف ان دة اول مشاركة ليك فى مصر موتورز فانا مستغرب <o:p></o:p>
بس مفيش مشكلة يريت حضرتك تكون قرات انظمة تقسيط المستعمل <o:p></o:p>
وتكون عارف ان حضرتك تجهز مفردات مرتب وصورة البطاقة وايصال كهرباء لمكان السكن ( يريت توضح لى ضمنات حضرتك ) <o:p></o:p>
ملحوظة : حضرتك لية لم تتصل بى رغم ان تليفونى معروف لكل الناس وتحاول تفكرنى بطلبك بدل من ما قولتة <o:p></o:p>
على العموم انا تحت امرك <o:p></o:p>

الساعة الآن 11:35 AM.