مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سوق قطع الغيار (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=203)
-   -   اخر اسعار قطع غيار الرينو 19 والرينبو (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=5415)

abdoon16 06-09-2009 03:33 AM

رد: اخر اسعار قطع غيار الرينو 19 والرينبو

اولا انا متشكر لحضرتك جدا بس احب ققول اني انا شفت العداد بنفسي كان 36.000 وكسر بس انا مش عندي خبرة اوي ف السيارات وهو بيدور العربية غابت سنة بسيطة خالص فهل ده ممكن يكون عيب مارش ولا ايه وكنت عايز اسال حضرتك هل هدوخ علي قطع غيارها ولا متوفرة وهل هي غالية مقارنة بمثيلاتها ف نفس الموديل واكرر شكري لحضرتك ودايما تفيدنا وكل سنة وانت طيب

POP EL GAMED 06-09-2009 03:39 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abdoon16 (المشاركة 73187)
اولا انا متشكر لحضرتك جدا بس احب ققول اني انا شفت العداد بنفسي كان 36.000 وكسر بس انا مش عندي خبرة اوي ف السيارات وهو بيدور العربية غابت سنة بسيطة خالص فهل ده ممكن يكون عيب مارش ولا ايه وكنت عايز اسال حضرتك هل هدوخ علي قطع غيارها ولا متوفرة وهل هي غالية مقارنة بمثيلاتها ف نفس الموديل واكرر شكري لحضرتك ودايما تفيدنا وكل سنة وانت طيب

بص يا باشا موضوع انها تغيب فى الدواره سنه بسيطه دى حاجه عاديه العربيه دى موديل 2000 وكاربيراتير ممكن يكون متوسخ ممكن البوجيهات تكون وحشه ممكن تكون البطاريه ضعيفه شويه
يعنى مش بالضروره انه يكون فيها مشكله كبيره وبالنسبه لقطع الغيار فهى موجوده فى كل حته ومنتشره جديد واستيراد والاسعار مكتوبه هنا يا باشا فى الموضوع انت بس خدلك جوله فيه وهتلاقى اسعار حاجات كتير فيه وربنا يوفقنا جميعا للخير وكل سنه وانت طيب يا باشا

POP EL GAMED 06-09-2009 03:40 AM

كويس يا رجاله افتكرت حاجه
سلك دبرياج تركى ب 35 جنيه

abdoon16 06-09-2009 03:45 AM

انا متشكر جدا علي سرعة الرد وانا فعلا قرات اسعار قطع الغيار وانت بأمانة طمنتني انا كنت فعلا قلقان لان ناس كتير قالتلي ده فرنساوي وقطع غيارها غالية بس انا كده اطمنت بنفسي الف شكر وجزاك الله عنا خير الجزاء

POP EL GAMED 06-09-2009 03:50 AM

العفو يا باشا احنا اخوات ولازم نفيد بعض وربنا يباركلك فى العربيه الكويسه المحترمه اللى الناس كلها بتقلقك منها وهى مفيهاش اى حاجه تقلق وعلى فكره الرينبو فلتر الهوا بتاعها ب15 جنيه يعنى حتى مش ب25 زى عربيتى
يا باشا متقلقش من الكلام ده لان العربيه والله فعلا كويسه جدا وثابته اوى وده هيريحك وبأذن الله ربنا يوفقك للخير ان شاء الله

abdoon16 06-09-2009 03:53 AM

الف شكر لاهتمامك يا غالي

engmory 06-09-2009 12:44 PM

بوب حبيبى
كل سنه وانت طيب
كنت عايز اضبط العربيه كلها وكنت عايز منك يا حبى الاسعار والاماكن:
4 باب وينفع يكونو كلهم كهرباء
شكمان كامل
اسطوانه ديبرياش بلوازمها
نظام الباور للدريكسيون