مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   M11 , M12 (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=190)
-   -   الشهادة لله في أسبرانزا m11 وبكل أمانة (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=18440)

ash257 14-04-2010 07:46 PM

رد: الشهادة لله في أسبرانزا m11 وبكل أمانة

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 (المشاركة 165127)
فعلا العربيه دى بتشد عيون الناس حتى الى ركبين عربيات اغلى منها وده فعلا حصل لانى كنت بسمع تعلقيات النا س وانا واقف جمبها وميعرفوش انى صاحبها غير الى يوقفك ويسالك عنها بس بصدق العين كانت جمد ه جدا
قفلت نفسيتنا منها خالص وربنا يحفظها ويفرج همنا

لا يافندم ماتقولش كدة أنتم السابقون حاول تحب العربية وتحبب الناس فيها وماتخليش الموقف بتاعكم ينعكس على العربية انتوا بتعملوا كدة علشان تصلحوا من العربية مش تكرهوا الناس فيها
ربنا يوفقكم ويسدد خطاكم إن شاء الله وترجعوا تحبوا العربية أكتر من الأول ومنتظرين نتيجة المقابلة على خير إن شاء الله:waving:

superstar2010 19-06-2010 06:09 PM

شكرا ليك يا استاز محمد انا اتصلت بيك على الموبيل بتاعك وعلى كلامك ان شاء الله نويت اشتريها بس لو طلع فيها حاجه مش هاقول غير كلمه واحده بس روح يا شيخ

rotana_cinemaa 24-06-2010 01:40 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة superstar2010 (المشاركة 201681)
شكرا ليك يا استاز محمد انا اتصلت بيك على الموبيل بتاعك وعلى كلامك ان شاء الله نويت اشتريها بس لو طلع فيها حاجه مش هاقول غير كلمه واحده بس روح يا شيخ

انا قولتلك في التليفون ان العربية معايا لحد دلوقتي كويسة وراضي عنها من ثبات وقوة وتكييف والحمد لله عامل 13000ك والحمد لله معنديش مشاكل في العربية لكن قولتلك دي عربية ملهاش اي قطع غيار وقولتلك مركز الصيانة هيعذبك وقولتلك موش منتشرة وملهاش حتي كماليات هتقدر تستحمل كل ده اتكل علي الله عاجبك الشكل الجامد للعربية وبجد ثباتها وقوتها وهتتغاضي عن المشاكل دي اتكل علي الله واستخير ربنا ده رأي عشان محسش بذمب تجاهك او تجاه اي حد

mohammad_76 04-11-2010 02:58 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة rotana_cinemaa (المشاركة 203144)
انا قولتلك في التليفون ان العربية معايا لحد دلوقتي كويسة وراضي عنها من ثبات وقوة وتكييف والحمد لله عامل 13000ك والحمد لله معنديش مشاكل في العربية لكن قولتلك دي عربية ملهاش اي قطع غيار وقولتلك مركز الصيانة هيعذبك وقولتلك موش منتشرة وملهاش حتي كماليات هتقدر تستحمل كل ده اتكل علي الله عاجبك الشكل الجامد للعربية وبجد ثباتها وقوتها وهتتغاضي عن المشاكل دي اتكل علي الله واستخير ربنا ده رأي عشان محسش بذمب تجاهك او تجاه اي حد

استاذ محمد...بعد التحية... احنا النهاردة فى آخر السنة تقريبا...العربية عاملة ايه معاك..خاصة انى ان شاء الله ناوى أشتريها ..و سمعت انها فيها مشاكل فى العفشة..بتعمل زنة تقريبا..هل الكلام ده صحيح..طيب هل فيه مشاكل تانية واجهتها؟..و غير كده ايه حكاية انها ملهاش قطع غيار ..يعنى لما أروح بيها الصيانة مش هيعرفوا يجيبوا لها قطع غيار؟..و غير كده تنصحنى لو هشتريها أشتريها منين ..يكون مكان مشهود له بالنزاهة و يكون بيقدم خدمة ما بعد البيع جيدة و من غير مشاكل و لا عذاب ...شكرا جزيلا

BASSEM BESO 05-11-2010 11:45 AM

يارب دايما تفضل معجب بالعربية وربنا يباركلك فيها ويكفيك شر الحسد

الساعة الآن 06:05 PM.