مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   جاك JAC (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=144)
-   -   مطلوب معرفة سعر الجاك في الصين؟؟ (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=45409)

MmFFoR 21-01-2011 02:36 AM

رد: مطلوب معرفة سعر الجاك في الصين؟؟

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mms (المشاركة 340699)
اناكنت من اشد المتحمسين لتلك السياره .لان كان من اكبر امنياتى ان توجد سياره جيده من غير الماركات المعروفه التى كانت تستغل المستهلكين تحت حمايه علامتها الشهيره. لذلك تحمست للجاك .ولكن للاسف ان بمجردما بدا الناس تتكلم عن جوده السياره بدات الشركه المنتجه او الوكيل ترفع من ثمنهابطريقه مستفذه.ان سياره عمرها فى السوق عده اشهر ترتفع من 69900 الى 81000 هذا جنون نرفضه جميعا ويدعونا للدعوه لبديل اخر هو b y d .

معلش سؤال خارج الموضوع؟ هو ليه اسمك mms مش sms ؟

سيف الدين سعيد 21-01-2011 09:05 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال (المشاركة 340896)
فى أعتقادى اللى معوش تمنها ميجبهاش ودى مسأله أذواق

كلامك مليون فى الميه مظبوط يا دكتور بس احنا بنتكلم مش بس عشان اللى مامعاهوش انما انا بأقول ان غلو ثمنها مش فى صالح السياره وانتشارها فى السوق حاليا . ودا طبعا هدف مهم وأساسى للوكيل ولنا كلنا . ولاحظ ان انتشار السياره بيضمن لملاكها توافر قطع غيارها لفتره طويله وكمان انتشار مراكز خدمتها على مستوى البلد كلها . والعكس بالعكس ..

MmFFoR 21-01-2011 10:58 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 341114)
كلامك مليون فى الميه مظبوط يا دكتور بس احنا بنتكلم مش بس عشان اللى مامعاهوش انما انا بأقول ان غلو ثمنها مش فى صالح السياره وانتشارها فى السوق حاليا . ودا طبعا هدف مهم وأساسى للوكيل ولنا كلنا . ولاحظ ان انتشار السياره بيضمن لملاكها توافر قطع غيارها لفتره طويله وكمان انتشار مراكز خدمتها على مستوى البلد كلها . والعكس بالعكس ..

احييك على خوفك على سيارتك و على فهمك الواعي!
حضرتك عامل ايه في الجو المبهدل الدنيا ده؟

د.كمال 21-01-2011 03:46 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد (المشاركة 341114)

طب مأنا قلت الكلام ده فى نفس الموضوع ده
وقلت إن إرتفاع الثمن مش فى صالح العربيه
وقلت ان كان نفسنا تنتشر بسرعه وكل الناس تركبها
وقلت إنى مش فرحان انى اشتريتها فى الرخص أد مأنا زعلان على ارتفاع تمنها
هو احنا هنفضل نعيد ونزيد كل شويه .....خلاص إحنا دلوقتى فى أمر واقع العربيه تمنها 81 الف
والوكيل مش سائل فى حد لو قعدنا نتكلم للصبح
ف إللى عايز يشترى يشترى واللى مش عايز ميشتريش ولا عزاء لأحد ...

odaoda 21-01-2011 05:06 PM

احنا كلنا عارفين ان الارتفاع وحش جدا جدا على العربية وانتشارها الى هو فعلا بيضمن انها تتوفر حاجات كيتر
خصوصا انها مكملتش سنة لسة فالسوق!!
امال لو نزل الموديل الاوتوماتيك والهاى لاين بفتحة سقف ودى فى دى وفتيس اوتو هتنزل بكام!!!!!!!1
100 الف يعنى ولا اية

الساعة الآن 04:38 AM.