مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   رينو لوجان Logan (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   كل اللي نفسه في حاجة عن اللوجان يدخل هنا (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=13926)

KHALDEN 18-04-2010 06:09 PM

رد: كل اللي نفسه في حاجة عن اللوجان يدخل هنا

ptmnlo123per122تقرير جميل ورائع الف شكر حليت اسئلة كتير كنت عايز اعرفها

saidhosny 19-04-2010 01:46 PM

الاستاذ الخبير المحترم رينجو
الله يبارك فيك الكلام مقنع جدا ومنطقى ونورت الناس كلها بهذا الكلام البسيط الهادى وكل يوم من شرحك وكلامك باقتنع باللوجان وبتفكرنى بال504 بيجو قعدت معايا من 90 وحتى 2006 موديلات 75 /80 /
اتوقع خلال فترة ان تكون اللوجان هى ال504 لهذة الايام ولكم التحية والتقدير
سعيد

ringoo 19-04-2010 08:01 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة saidhosny (المشاركة 167371)
الاستاذ الخبير المحترم رينجو
الله يبارك فيك الكلام مقنع جدا ومنطقى ونورت الناس كلها بهذا الكلام البسيط الهادى وكل يوم من شرحك وكلامك باقتنع باللوجان وبتفكرنى بال504 بيجو قعدت معايا من 90 وحتى 2006 موديلات 75 /80 /
اتوقع خلال فترة ان تكون اللوجان هى ال504 لهذة الايام ولكم التحية والتقدير
سعيد

الله يخليك يا باشا وشكرا على كلامك الجميل
بينى وبينك انا من فترة قريبة ركبت عربية بيجو 504 لكن كانت لسة طالعة من شدة يعنى العربية لسة متظبطة ومشدودة
بصراحة انا كنت حاسس ان راكب عربية موديل السنة ... وفعلا العربية دى اسطورة ومن الممكن تطويرها وتحديثها وتكون بشكل رائع
مهما طال عليها الزمن ... ويسمع من بوقك ربنا وتكون اللوجان ولو حتى فى نص اعتمادية ال 504 حتكون اقوى عربية فى مصر

د.كمال 20-04-2010 02:22 AM

الاخ الفاضل رنجو..اشكرك على ردك عليا بهزا التوضيح..وانا اعرف قيمه الفكر الفرنسى والصانع الفرنسى فانا معايا رينو اوبتيما موديل 99 واعرف قيمه هزه العربيه اللتى لاتقارن بعربيات اليومين دول مثل الفرنا و الاكسنت اللى ركبتهم حسيت انى جالس على الارض ودماغى هتخبط فى السقف وانشاء الله مش هبعد عن الفرنساوى و هبيع الاوبتيما حبيبتى وهشترى اللوجان الاخت الكبيره فى القريب العاجل ..ولك كل تحياتى..

ringoo 21-04-2010 12:18 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال (المشاركة 167732)
الاخ الفاضل رنجو..اشكرك على ردك عليا بهزا التوضيح..وانا اعرف قيمه الفكر الفرنسى والصانع الفرنسى فانا معايا رينو اوبتيما موديل 99 واعرف قيمه هزه العربيه اللتى لاتقارن بعربيات اليومين دول مثل الفرنا و الاكسنت اللى ركبتهم حسيت انى جالس على الارض ودماغى هتخبط فى السقف وانشاء الله مش هبعد عن الفرنساوى و هبيع الاوبتيما حبيبتى وهشترى اللوجان الاخت الكبيره فى القريب العاجل ..ولك كل تحياتى..

العفو يا دكتور ولا شكر على واجب
وطبعا محدش بيقدر الفكر الفرنسى غير اللى ركب فرنساوى وكان شاريه عن اقتناع وربنا يبارك لحضرتك فى الاوبتيما
وان شاء الله سواء حضرتك اشتريت لوجان او غير لوجان ربنا يباركلك فيها ويعطيك خيرها ان شاء الله
وتحت امرك فى اى استفسار

الساعة الآن 01:28 PM.