مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   استراحة مصر موتورز (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=9)
-   -   ارشيف الاستراحة 2011 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=44838)

الدملاوي 11-01-2011 08:03 AM

رد: ادعو لأبن العضو أسد الله ذو الستة اعوام بالشفاء

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh (المشاركة 331233)
بعد العدوان الغادر على منتدي مصر موتورز
كان من نتيجة هذا العدوان ضياع بعض المشاركات وبعض المواضيع المهمة
كان من نتيجتها ضياع موضوع كان عاملة زميلنا اسد الله عن ان ابنة اللي عندة 6 سنين كان حايعمل عملية قسطرة لاصلاح ثقب بالقلب...بصراحة انا فاكر كدا
بس لقيت الموضوع اتمسح
انا لقيت ان من واجبي اني اعمل نفس الموضوع
دا بعد اذن الاستاذ اسد الله
لانة من الواضح انه معرفش بموضوع الهاك اللي حصل للمنتدي الحبيب خصوصا طبعا شكلة مشغول مع ابنة تماما وان الموضوع اللي كان عاملة عشان الاعضاء يدعو تضرعا لله ان يشفي ابنة ويقوم بالسلامة اتمسح
فأرجو من الزملاء والاعضاء ان يدعو معي لابن زميلنا بالشفاء التام ان شاء الله وان يطمئن اسرتة ويرجع بالسلامة ان شاء الله غانم سالم بأذن الله
اللهم اشفة وكن لة لا علية
اللهم بحق اسمك الاعظم الذي اخفيتة في علم الغيب عندك ان تشفييه يارب
اللهم باسمك الذي لايضر معه شيئ في الارض ولا في السماء ان تشفية يارب

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

لقد فاضت عيناي من الدمع عندما وجدت موضوعك اخي وليد عن أبني - يا ألهي أما زال هكذا حب وتراحم واخوة بين البشر في هذا الزمن - أخي وليد أشهد الله أني أحبك في الله أنت وكل أعضاء منتدى مصر موتورز وأشكرهم جميعاً على الدعاء لأبني بالشفاء

وأحب أن أطمئن الجميع انني بحمد الله قد وصلت اسوان يوم الاحد أول أمس وخضع أبني لفحوصات طبية كاملة للوقوف على حالته بمنتهي الدقة قبل أجراء العملية وقالوا لي أن نتيجة فحوصات أبني كاملة والتي ستظهر اليوم بأذن الله ستعرض على الدكتور مجدي يعقوب ليجدد ميعاد أجراء العملية والتي ستكون قبل نهاية هذا الأسبوع بأذن الله

جزا الله الدكتور مجدي يعقوب خيراً على هذا المركز الطبي المتطور الذي يؤدي خدماته لأبناء وطنه من المصريين بدون تفرقة

وجزا الله خيراً أخي وليد لأهتمامه بأمر أبني والدعوة للدعاء له

وجزا الله خيراً كل أعضاء مصرموتورز اللذين دعوا لأبني كثيراً من اجل أن يشفيه الله

وفي النهاية اخواني أطلب منكم مواصلة الدعاء لأبني بظاهر الغيب أن يشفيه الله ويعافيه ثم لنشكر الله جميعاً بعد شفائه هو وجميع من يشتكي من وجع

الكشفى 11-01-2011 08:07 AM

ربنا يكتب له الشفاء العاجل ويمد ايدة قبل ايد الاطباء وهو خير معين وهو الشافى

cars admire 11-01-2011 08:23 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة walidelwahsh (المشاركة 331233)
بعد العدوان الغادر على منتدي مصر موتورز
كان من نتيجة هذا العدوان ضياع بعض المشاركات وبعض المواضيع المهمة
كان من نتيجتها ضياع موضوع كان عاملة زميلنا اسد الله عن ان ابنة اللي عندة 6 سنين كان حايعمل عملية قسطرة لاصلاح ثقب بالقلب...بصراحة انا فاكر كدا
بس لقيت الموضوع اتمسح
انا لقيت ان من واجبي اني اعمل نفس الموضوع
دا بعد اذن الاستاذ اسد الله
لانة من الواضح انه معرفش بموضوع الهاك اللي حصل للمنتدي الحبيب خصوصا طبعا شكلة مشغول مع ابنة تماما وان الموضوع اللي كان عاملة عشان الاعضاء يدعو تضرعا لله ان يشفي ابنة ويقوم بالسلامة اتمسح
فأرجو من الزملاء والاعضاء ان يدعو معي لابن زميلنا بالشفاء التام ان شاء الله وان يطمئن اسرتة ويرجع بالسلامة ان شاء الله غانم سالم بأذن الله
اللهم اشفة وكن لة لا علية
اللهم بحق اسمك الاعظم الذي اخفيتة في علم الغيب عندك ان تشفييه يارب
اللهم باسمك الذي لايضر معه شيئ في الارض ولا في السماء ان تشفية يارب

شكر وتقدير

اللهم اشفه شفاء ليس بعده سقما ابدا..اللهم خذ بيده اللهم احرسه بعينيك التى لا تنام .

mr mohamed 11-01-2011 08:58 AM

رد: طب أضحك كركر

انا جاى اقولك تسلم ايدك يادكتور معلش اصلى سايب القهوة لوحدها

مهند سالم 11-01-2011 09:59 AM

رد: طب أضحك كركر

تمام، معلومات فعلا مفيدة، ويارب يحفظ منتدانا العزيز، وخدوا دي:
واحد حبيبنا راح للبقال لقاه معلق سمك مستورد شكله حلو قوي وكبير، فقال له السمك ده يا حاج يتعمل إزاي، قاله إنت الأول هتملحه وبعدين تعمله خلطة مكونة من بصل وطماطم وكسبرة ... وبعدين ... قاله يا عم دي وصفة صعبة قوي اكتبها لي عشان أوديها للمدام تستقراها وتعملها، فكتب له الورقة.
مشي حبيبنا الورقة في إيد والسمكة في إيد وفرحان، فجه كلب خطب السمكة وجري، صاحبنا وقف يضحك ويقوله: ها ها مش هتعرف تعملها ورقة الوصفة معايا.

الساعة الآن 06:55 AM.