مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=128)
-   -   مكونات امجراندEC7 (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=105107)

lovecarss 27-12-2012 04:31 PM

رد: مكونات امجراندEC7

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedkolaly (المشاركة 822158)
طيب وبعدين اصرف نظر عنها ولا ايه ان حاجزها من شهر ونصف للاسف الاستلام شهر 3 ومش عارف اتكل على الله واستلم ولا ايه افيدونى بالله عليكم بس اعتقد ان فى فنيين من الصين جم وعاينوا المصنع وشافوة مطابق للمواصفات ولا لاء ومتهىء لى والله اعلم انه مش هيغامر بسمعة ماركه فى بداية النشأ معاه والا سوف يخسر كل شىء فيها وسمعتها تتضرب فى السوق ولا ايه الحكايه

يا باشا توكل على الله اللى أستلمها كله بيشكر فيها

الناس اللى بتول بيلحم بغرا و الكلام ده مش عارفين حاجة

يا ريت الناس قبل ما تتكلم تعرف هى بتتكلم عن أيه

مصنع غبور منذ سنوات و هو يتم تجديده ليكون وكيل السيارة فى شمال أفريقيا بالكامل و تم صرف مليارات فى سبيل هذا و اللحام كله بالليزر مثل الصين تماماً

skhater 28-12-2012 07:10 PM

انا ركبتها وبصيت عليها عن قرب خصوصا الفوراق بين الشنطة وجسم العربية بصراحة والله ما فيش فرق بينها وبين اي عربية صيني غير ان غبور هو وكيلها بصراحة ال byd f3 الصيني جنبها لانسر شارك :sd::sd::sd::sd::sd::sd:: sd::sd::sd::sd::sd::sd:

محمد اشرف 28-12-2012 07:31 PM

:Wkiss5::Wkiss5::Wkiss5:: Wkiss5::Wkiss5::Wkiss5:

ehab emgand7 29-12-2012 03:27 PM

والله العربيه معايا وتقفلها ممتازانا مش عارف اللى بيقول تفافه والفاظ بيجبها منين بيجيب الرئي والالفاظ والكلام ده منين ANAA7TG---انا عملت بيها 1000 ك وزى الفل العربيه اكتر من رائعه ياريت اللى يتكلم يكون معاه العربيه ويكون بيفهم مش يقول يمكن وشفتها لا- لازم يكون جربها وتكون بتاعته بلاش فتى كتير وهوة يكون مركبهاش اصلا ياعالم يافتايه:sd: ----العربيه استلمتها والله ممتازة وغبور مبيلعبش فى اى حاجه- زى اول مانزلت الفيرنا بردو الفتايين قالو العربيه وحشه واديكم شايفيين الفرنا وضعها ايه -----انا اراهن ان العربيه دى هاتكون بديل الفرنا فى مصر الفترة الجايه وبلاش فتى ياعالم يافتايه خنقتونا من جهلكم وفتيكم وتلقيكم اصلا مبتعرفوش تسوقو حتى حاجه فعلا غريبه جدا ----والله والله العربيه معايا ممتازة جدا جدا ورحت بيها بورسعيد وقفلت ال1000ك وكله زيى الفل ممتاز بلاش اللى بيتكلم من خياله ويفتى ويفترى على حاجه مشفهاش اصلا -----اللهم اتنا خيرها واكفنا شرها وشر الفتايين والجهلاء :01FDAB~189:

hyundai 2005 29-12-2012 03:45 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ehab emgand7 (المشاركة 823119)
والله العربيه معايا وتقفلها ممتازانا مش عارف اللى بيقول تفافه والفاظ بيجبها منين بيجيب الرئي والالفاظ والكلام ده منين ANAA7TG---انا عملت بيها 1000 ك وزى الفل العربيه اكتر من رائعه ياريت اللى يتكلم يكون معاه العربيه ويكون بيفهم مش يقول يمكن وشفتها لا- لازم يكون جربها وتكون بتاعته بلاش فتى كتير وهوة يكون مركبهاش اصلا ياعالم يافتايه:sd: ----العربيه استلمتها والله ممتازة وغبور مبيلعبش فى اى حاجه- زى اول مانزلت الفيرنا بردو الفتايين قالو العربيه وحشه واديكم شايفيين الفرنا وضعها ايه -----انا اراهن ان العربيه دى هاتكون بديل الفرنا فى مصر الفترة الجايه وبلاش فتى ياعالم يافتايه خنقتونا من جهلكم وفتيكم وتلقيكم اصلا مبتعرفوش تسوقو حتى حاجه فعلا غريبه جدا ----والله والله العربيه معايا ممتازة جدا جدا ورحت بيها بورسعيد وقفلت ال1000ك وكله زيى الفل ممتاز بلاش اللى بيتكلم من خياله ويفتى ويفترى على حاجه مشفهاش اصلا -----اللهم اتنا خيرها واكفنا شرها وشر الفتايين والجهلاء :01FDAB~189:

والله انت برنس ونجم كبير
:fun_36_3_1[1]: :fun_36_3_1[1]: :fun_36_3_1[1]: :fun_36_3_1[1]:

الساعة الآن 06:58 PM.