مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سوق السيارات المصرية (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=147)
-   -   يعنى ايه كسر زيرو (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=2736)

ميدتايسون 10-11-2008 01:06 PM

رد: يعنى ايه كسر زيرو

<TABLE id=HB_Mail_Container height="100%" cellSpacing=0 cellPadding=0 width="100%" border=0 UNSELECTABLE="on"><TBODY> <TR height="100%" UNSELECTABLE="on" width="100%"><TD id=HB_Focus_Element vAlign=top width="100%" background="" height=250 UNSELECTABLE="off">ptmnlo 123per1127دى من دى مش هتفرق
</TD></TR><TR UNSELECTABLE="on" hb_tag="1"><TD style="FONT-SIZE: 1pt" height=1 UNSELECTABLE="on">
</TD></TR></TBODY></TABLE>

Saif eldien 04-01-2009 03:53 PM

هقولك على شى عن تجربة
لو فلوسك كثيرة اشترى افيو وعندك وقت فراغ كبير
لو فلوسك على القد ومشغول اشترى لانوس ( اسمها شفولية لانوس )
لاحظ انك لو اشترتي اى عربية هتقعد من حوالى 3 سنوات مش هتعمل غير صيانة عادية لانها لسة عربية زيروا

mohamed sharawe 26-01-2009 01:45 PM

أنا خلاص تعبت و حيران مش عارف أعمل آه نفسي أشتري عربية ترحمني أنا و مراتي و ابني الصغير من تعب و إهانة المواصلات و في نفس الوقت احتاجها جدا في عملي بسبب كثرة تنقلاتي بين اماكن كثيرة و بعيدة عن بعضها مما يضيع الكثير من الوقت و الجهد و يدفعني إلي رفض شغل كثير بسبب بعد المسافة ، و لكني حيران أخد قرض شخصي من البنك و أكمل علي المبلغ إلا معي و اشتري العربية كاش و تكون في حدود 55 ألف و لا ده حرام و أخد قرض سيارة و لا ده برده حرام ، طب أروح أقسط مع معرض و لا ده برده حرام ، أنا أستطيع أدفع 35 ألف و أدفع قسط بنك أو معرض أو قرض لحد 700 جنية بس شاملة التأمين أنا ما ليش خبره في العربيات خالص و نفسي في عربية جديده عشان ما اتعبش بيها عند الميكانيكيه و ال سبيرانزا 113 كويسه و لا أخاطر و اجيب حاجه أكبر لكن القلق إني في عمل خاص و ليس فيه أي نوع من الأمان نفسي حد يحس بيه و يديني رأيه بكل أمانه و صدق و ربنا الشاهد علينا أرج الرد سريعا

mohamed sharawe 26-01-2009 01:56 PM

حيران

<HR style="COLOR: #d3d3d3; BACKGROUND-COLOR: #d3d3d3" SIZE=1> أنا خلاص تعبت و حيران مش عارف أعمل آه نفسي أشتري عربية ترحمني أنا و مراتي و ابني الصغير من تعب و إهانة المواصلات و في نفس الوقت احتاجها جدا في عملي بسبب كثرة تنقلاتي بين اماكن كثيرة و بعيدة عن بعضها مما يضيع الكثير من الوقت و الجهد و يدفعني إلي رفض شغل كثير بسبب بعد المسافة ، و لكني حيران أخد قرض شخصي من البنك و أكمل علي المبلغ إلا معي و اشتري العربية كاش و تكون في حدود 55 ألف و لا ده حرام و أخد قرض سيارة و لا ده برده حرام ، طب أروح أقسط مع معرض و لا ده برده حرام ، أنا أستطيع أدفع 35 ألف و أدفع قسط بنك أو معرض أو قرض لحد 700 جنية بس شاملة التأمين أنا ما ليش خبره في العربيات خالص و نفسي في عربية جديده عشان ما اتعبش بيها عند الميكانيكيه و ال سبيرانزا 113 كويسه و لا أخاطر و اجيب حاجه أكبر لكن القلق إني في عمل خاص و ليس فيه أي نوع من الأمان نفسي حد يحس بيه و يديني رأيه بكل أمانه و صدق و ربنا الشاهد علينا أرج الرد سريعا

hamada ali 07-03-2009 04:51 AM

افيوووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو ووووووووووووووووووووووووو وووو

الساعة الآن 03:19 PM.