مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   رينو لوجان Logan (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=160)
-   -   كل اللي نفسه في حاجة عن اللوجان يدخل هنا (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=13926)

ringoo 11-12-2009 07:41 PM

رد: كل اللي نفسه في حاجة عن اللوجان يدخل هنا

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flashfox (المشاركة 109929)
بقدم شكر خااااص جداجدا للاخ رينجوو

يا باشا مفيش اى حاجة تستدعى الشكر احنا اخوات و انا تحت امر اى حد
واتمنى ان اكون مفيد لنفسى ولغيرى

mokhtar872000 11-12-2009 08:15 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flashfox (المشاركة 109927)
لا والف لا اياك تركب انذار لانه هيخرجها من اضمان وغير كدة العربية متامنة من السرقة وانت افتحها بالريموت وسيبها 10ثواني وهتفل لوحدها وغير كدة العربية مبتنورش لو جيت تقفلها بالريموت وفي باب مفتوح

وانا من راي مش هتحتاجو

انا نعايا لوجان ومعايا نفس الموضوع

'باشا انا معايا الهاف اوبشن فيها سنتر بس فى المفتاح مش بريموت يعنى افتح بالمفاح يفتح الاربع ابواب بس طبعا من غير ريموت دلوقتى انا عايز اركبريموت وانذار هل ينفع اشتريه من بره ويركبوهولى فى التوكيل وياخدوا المصنعيه انا من دمياط وهاعمل الصيانه فى توكيل اسكندريه ولو نفع هياخدوا كام تقريبا انا سالت عليه عند اشهر واحد بتاع اكسسوارات عندنا قاللى فى من 150 ل 200 بس قعد يقولى التوكيل هيبوظ ومش هيعرف تعالى اما اعملهولك قلتله والضمان قاللى محدش هيعرف حاجه دلوقتى صيانه ال5000 قربت وانا عايز اركب الانذار بالريموت اعمل ايه ؟

moral 12-12-2009 01:04 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة flashfox (المشاركة 109927)
لا والف لا اياك تركب انذار لانه هيخرجها من اضمان وغير كدة العربية متامنة من السرقة وانت افتحها بالريموت وسيبها 10ثواني وهتفل لوحدها وغير كدة العربية مبتنورش لو جيت تقفلها بالريموت وفي باب مفتوح

وانا من راي مش هتحتاجو

انا نعايا لوجان ومعايا نفس الموضوع

شكرا لردك وتعاونك معى لكن انا مشكلتى ليست فى سرقة السيارة !!!!!!!!!!!!!!!! ولكن مشكلتى ان فى مجموعه من الكلاب استلمت العربيه وحبتها وتجلس عليها طول الليل واصبحت العربيه ملكا لها وحين اطردها من عند العربيه تنظر الى ولا تهتم
وجربت عدة اشياء منها وضعت غطاء فتمزقت منه اجزاء كثيره من اظافرها الحاده وبالتالى قامت باحداث خدوش كثيرة فى الكابوت والسقف والشنطه ووضعت نفتالين علىالغطاء لتهرب من الرائحه ووضعت بودرة صراصير وكل هذا بدون فائدة ففكرت فىالانذار وذلك بعد ان وضعت سم فى قطع لحم بالعظم لكى تحبها وااةاةاةوالف اةاةاةاةاةماتت!!!!!!!!!!! !!!!!!!القطط وليست الكلاب!!!11!1!1!هل يوجد حل ثانى غير الانذار؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟*

EgyZizo 12-12-2009 02:09 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mokhtar872000 (المشاركة 110113)
'باشا انا معايا الهاف اوبشن فيها سنتر بس فى المفتاح مش بريموت يعنى افتح بالمفاح يفتح الاربع ابواب بس طبعا من غير ريموت دلوقتى انا عايز اركبريموت وانذار هل ينفع اشتريه من بره ويركبوهولى فى التوكيل وياخدوا المصنعيه انا من دمياط وهاعمل الصيانه فى توكيل اسكندريه ولو نفع هياخدوا كام تقريبا انا سالت عليه عند اشهر واحد بتاع اكسسوارات عندنا قاللى فى من 150 ل 200 بس قعد يقولى التوكيل هيبوظ ومش هيعرف تعالى اما اعملهولك قلتله والضمان قاللى محدش هيعرف حاجه دلوقتى صيانه ال5000 قربت وانا عايز اركب الانذار بالريموت اعمل ايه ؟

انا مركب انذار وأعرف ناس كتير مركبين انذار وحاجات تانية والتركيبات كانت كلها بره التوكيل وماخرجوش من الضمان ولاحاجة وبيعملوا صياناتهم عادى ..

ringoo 12-12-2009 02:17 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة moral (المشاركة 110151)
شكرا لردك وتعاونك معى لكن انا مشكلتى ليست فى سرقة السيارة !!!!!!!!!!!!!!!! ولكن مشكلتى ان فى مجموعه من الكلاب استلمت العربيه وحبتها وتجلس عليها طول الليل واصبحت العربيه ملكا لها وحين اطردها من عند العربيه تنظر الى ولا تهتم
وجربت عدة اشياء منها وضعت غطاء فتمزقت منه اجزاء كثيره من اظافرها الحاده وبالتالى قامت باحداث خدوش كثيرة فى الكابوت والسقف والشنطه ووضعت نفتالين علىالغطاء لتهرب من الرائحه ووضعت بودرة صراصير وكل هذا بدون فائدة ففكرت فىالانذار وذلك بعد ان وضعت سم فى قطع لحم بالعظم لكى تحبها وااةاةاةوالف اةاةاةاةاةماتت!!!!!!!!!!! !!!!!!!القطط وليست الكلاب!!!11!1!1!هل يوجد حل ثانى غير الانذار؟ ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟*

ههههههههههههههههه والله الموقف يفطس من الضحك دى مش كلاب دول وحوش
بس بصراحة الموضوع دة ميتسكتش عليه يعنى مش كفاية بيقعدوا عليها لا وبيغلسوا كمان

الساعة الآن 09:00 AM.