مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   سفارى وطرق (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=7)
-   -   رحلة الى الاقصر واسوان ... تقرير متكامل بالتفاصيل والصور والفيديو والاسعار (الجزء التالت) (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=138381)

نبيل عبدالرحمن 13-04-2015 04:57 PM

رد: رحلة الى الاقصر واسوان ... تقرير متكامل بالتفاصيل والصور والفيديو والاسعار (الجزء التالت)

عايز أبشرك بإن تقريرك عن هذه الرحله الجميله شاهدته إبنتى والتى تعمل مترجمة وقررت القيام بترجمته الى اللغة الإنجليزيه بعد إتمام حلقاته ونشره على نطاق واسع على منتديات السياحة العالمية وعن نفسى فسوف أقوم بترجمته الى اللغة الروسيه التى أجيدها ونشره مصوراً على أهم منتدى سياحى روسى وطبعاً بالنسبة لمنتدانا فسوف أقوم بتثبيته على قسم السياحه والسفر ، يلا شد حيلك

مصطفى-حسن 13-04-2015 06:27 PM

رد: رحلة الى الاقصر واسوان ... تقرير متكامل بالتفاصيل والصور والفيديو والاسعار (الجزء التالت)

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن (المشاركة 1010925)
عايز أبشرك بإن تقريرك عن هذه الرحله الجميله شاهدته إبنتى والتى تعمل مترجمة وقررت القيام بترجمته الى اللغة الإنجليزيه بعد إتمام حلقاته ونشره على نطاق واسع على منتديات السياحة العالمية وعن نفسى فسوف أقوم بترجمته الى اللغة الروسيه التى أجيدها ونشره مصوراً على أهم منتدى سياحى روسى وطبعاً بالنسبة لمنتدانا فسوف أقوم بتثبيته على قسم السياحه والسفر ، يلا شد حيلك

اوباااااااااااا
دة كدة مسؤلية كبيرة قوى يا استاذ نبيل
الواحد يعمل حسابة بقة انة يعمل تقرير بمستوى عالمى

على العموم لما اخلص الاجزاء كلها وطبعا هذكر دة فى اخر جزء هستاذنك تدينى روابط المواضيع اللى هترجم وشكرا جزيلا على توصيل تقاريرى المتواضعة للعالمية

او ممكن حضرتك تبدأ ترفع من دلوقتى لو حبيت وانا كدة كدة كل شهر او 20 يوم هرفع جزء

ahmedsalah 13-04-2015 08:02 PM

شكرا على المعلومات القيمة والجولة الممتعة ديه واسمحلى بسؤال ايه افضل توقيت لزيارة الاقصر واسوان انا اسمع انه فى الشتاء مش فى الصيف وبالنسبة للزيارة افضل تبقى عن طريق شركة سياحة ولا ايه والتكاليف فى حدود كام

ahmedsalah 13-04-2015 08:08 PM

اما عن زيارة متاحف المومياء فاعتقد فيها شبهه حرمانية كبيرة وانتهاك لحرمة الاموات لاداعى لها

مصطفى-حسن 13-04-2015 09:31 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedsalah (المشاركة 1010942)
شكرا على المعلومات القيمة والجولة الممتعة ديه واسمحلى بسؤال ايه افضل توقيت لزيارة الاقصر واسوان انا اسمع انه فى الشتاء مش فى الصيف وبالنسبة للزيارة افضل تبقى عن طريق شركة سياحة ولا ايه والتكاليف فى حدود كام

بالنسبة للتوقيت فهو من شهر 10 الى شهر 4
وبالنسبة للسركات السياحية فبتسال عن برامجها وهما هيفيدوك
وبالنسبة ليا انا شخصيا فعشان كنت حر وبالعربية فاجمالى اللى صرفتة اول عن اخر شامل كلى المصاريف واى مصاريف كان 2800ج 8 ايام كاملين

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmedsalah (المشاركة 1010943)
اما عن زيارة متاحف المومياء فاعتقد فيها شبهه حرمانية كبيرة وانتهاك لحرمة الاموات لاداعى لها

اعتقد فيها عظة وعبرة اكتر من الحرمانية

الساعة الآن 05:40 PM.