مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   موضوعات متميزة (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=122)
-   -   شيزوفرينيا - 1- الفانوس بالفانوس والبادى اظلم (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=37720)

data 24-10-2010 07:59 PM

رد: شيزوفرينيا - 1- الفانوس بالفانوس والبادى اظلم

بصراحة موقع لا تحسد عليه
بس هو الفيلم ده ممكن يتعاد تانى ؟
انت لما اديته الطريحة مكنش ليها لازمه تضرب فى العربية نهائى
لانك ماتضمنش هو كان ممكن يدغدغلك العربية مدام فى الاصل كانت نيته شر

koashraf 24-10-2010 08:09 PM

الاستاذ الفاضل ابونورا انالوكنت مكانك بصراحه ماكنتش عارف لحظتها كيف كنت ساتصرف هل بدافع التعقل اوبدافع الغضب ولكن اهديك واهدى نفسى الحديث التالى قال صلى الله عليه وسلم"ليس الشديد بالصرعه ولكن الذى يمسك زمام نفسه عند الغضب"والصرعه اى القوه والقتال والشده ____وربنا يسلمنا جميعا من كل سوء ومن مجانين السواقه

Injection 24-10-2010 08:58 PM

الموضوع خلص والنصح والتأنيب مافيش منه لازمة, دى كانت لحظة غضب ياباشا وعدت, وصدقنى لو قلتلك أنى لو فى موقفك وحد خبطلى العربية قصد (زيادة على اللى فيها:)) ممكن أفضل أخبط فيه وأحنا ماشين لحد مايتقلب أو "يخيش" فى عمود واللى يحصل يحصلMADDRIVE, رغم أنى أنسان بارد جدا وعمر ما حد أستفزنى لدرجة الخناق بس ساعة "الغضب" يعمى البصر.

واللى حصل حصل ياباشا متزعلش نفسك وتدخل فى متاهات أخلاقية ملهاش لازمة, غيرك كان ممكن يخبطله باب وقوايم العربية وهو ماشى ويدفعه دم قلبه فى تصليحها, واحد تانى كان عامل له عاهة مستديمة بالكوريك, أخر كان ممكن يكهربه بألكتريك أو ياخد رقم العربية ويبهدله محاضر فى القسم ويقطع عيشه.

هو أعتدى عليك, وطالما أنت فى مصر محدش هيجيبلك حقك, أنت عاقبته وعلمته الصحPOLICEE, أنا مش فاهم هو كان فاكر أنه هيخبطك ويمشى عادى يعنىايه ياترى؟؟؟

فكبر دماغك ياباشا, الموضوع كان غصب عنك وخلص خلاص, المهم بعد كده لو حصلت حاجة زى دى تانى تتمالك نفسك, ربنا رزقك المرة دى براجل على نياته, لو كان من السواقين اللى بيشيلوا مطاوى وسيوف ربنا يعلم باللى كان ممكن يحصلILIL.

بس أهم حاجة أنكم كنتم فعلا فاتحين الطريق, والا هتنقلب الأية444546.

وحمدا لله على السلامة ياكبير مفتقدين مشاركاتكROSE4U.

hazem_khidr 24-10-2010 10:34 PM

قدر الله و ما شاء فعل يا ابو نورا
بصراحه اللي عملته دا صح علشان حيخلي السواق دا يفكر ميت مره
قبل ما يعمل حركه زي دي مع حد تاني
كان المفروض كمانن تاخد منه حق الفانوس اللي كسره علي الاقل علشان يبقي ادب العمر
اقتباس:

ولقيت نفسى بقفل العربيه وبسحب مفتاح العجل من تحت الدواسة
مش عارف ليه لما قريت الجمله دي بالذات افتكرت واحد صاحبنا متشرد
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه هههههههههههههه

tareksakr 24-10-2010 10:53 PM

ولا بهمك فداك يا باشا انا لسه عامل العملة دي امبارح برضه واحد سواق تاكسي عايز يزنق عليا قمت خابطه الموضوع الحمد لله انه ما كانش في خساير كبيرة وحمدالله علي سلامتك

الساعة الآن 04:03 PM.