مصر موتورز مجتمع السيارات

مصر موتورز مجتمع السيارات (https://www.masrmotors.com/vb/index.php)
-   مراكز الصيانة (https://www.masrmotors.com/vb/forumdisplay.php?f=202)
-   -   مركز المتحدة لصيانة السيارات اليابانى والكورى والصينى (https://www.masrmotors.com/vb/showthread.php?t=52373)

محمود حسين المتحدة 01-09-2012 02:50 PM

رد: مركز المتحدة لصيانة السيارات اليابانى والكورى والصينى

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mtc_46 (المشاركة 741237)
انا متشكر جدا لرد حضرتك و فعلا انا متوقع انى هاجى لحضرتك و نشوف العربية محتاجة ايه .. لو قطعة الغيار بتاعة البرايد .. هيكون امرها سهل و هجيبها لحضرتك من اى حتة لو حاجة خاصة بالسايبا .. هبقى اجيبها انا و اجى لحضرتك نكمل شغل و اكيد ان شاء الله هكون عند حضرتك بعد العيد بس ممكن اعرف ممكن اجى امتى ؟؟ يعنى بعد الساعة كام مش بتدخلوا عربيات؟

معلش على التاخير فى الرد
حضرتك مواعيد المركز من 10 ص : 10 مساء كل يوم ماعدا الاحد
وتحت امرك فى اى شىء

mohamed adel2012 20-09-2012 04:11 PM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AbOnOrA (المشاركة 399498)
مبروك على الصيانة يا باشا ... شوفت بقى مش قولتلك ان القاعدة ديه مش مظبوطة :)

وتسلم ايدك يا احمد على الموضوع الجميل والشرح الوافى لكل التفاصيل وده العادى من بنك مصر :14369D~149:

وارحب بالاستاذ محمود فى اسرة مصر موتورز وتمناياتى ليه وللمركز الجديد بكل النجاح والتوفيق فى ظل سياسة التسعير الذكيه بحق والإداء المتميز وده اللى بنادى بيه وبنتمناه دائماً فى مصر موتورز خدمة متميزة وسعر منافس واعتقد ان الحفاظ على المعادلة ديه هيضمنلكم استمرار النجاح ان شاء الله

انا حاسس ان عندى حساس شكمان بيكام بالتركيب والكاتينة بيكام مصنعيتها a516

karimfahmy99 06-10-2012 05:39 AM

الحقيقة دا شئ نفتخر بية بصراحة و ياريت يتفتح فروع تانية للمركز فى انحاء القاهرة - كان عندى استفسار - معايا a113 و كنت عاوز اغير طقم دبرياج - كنت عاوز اعرف تكلفة الطقم كام و هل الطقم الموجود عندكم الصينى ؟ لانى لقيت برة طقم فاليو - و مصنعية التركيب و الاهم جدا وقت الشغل ياخد وقت اد اية فى التغير

محمود حسين المتحدة 13-10-2012 03:38 AM

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karimfahmy99 (المشاركة 772952)
الحقيقة دا شئ نفتخر بية بصراحة و ياريت يتفتح فروع تانية للمركز فى انحاء القاهرة - كان عندى استفسار - معايا a113 و كنت عاوز اغير طقم دبرياج - كنت عاوز اعرف تكلفة الطقم كام و هل الطقم الموجود عندكم الصينى ؟ لانى لقيت برة طقم فاليو - و مصنعية التركيب و الاهم جدا وقت الشغل ياخد وقت اد اية فى التغير

شكرا لحضرتك استاذ كريم وانشاء الله فى يوم هيكون فيه فروع تانية بس لسة لم يأذن المولى سبحانه وتعالى حتى الان
واما بالنسبة لاسعار قطع الغيار والمعلومات الفنية وتكلفة التركيب معلش انا مش ملم بيها ولكن حضرتك ممكن تتصل بالرقم ده 01005435106 وهو رقم محمد رشاد وهو احد اصحاب المكان ومن اهم الكوادر الفنية بالطبع وايضا هو مسئول عن اسعار قطع الغيار وتكاليف التركيب
ارجو انى اكون قدرت افيدك

وشكرا لحضرتك

mag_magic 22-10-2012 04:30 PM

محتاج أعرف صيانه ال 40 الف عندكم بتصرف كام
وهيتغير فيها طقم السيور بالكامل بس ولا فى حاجه تانى بتتغير ؟؟

الساعة الآن 08:42 AM.