العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 21-01-2011, 10:40 AM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice
عاجل استفسار بخصوص التأمين

السلام عليكم
يا جماعه انا مأمن على عربيتى فى شركه الدلتا المهر وكنت شارى العربيه من معرض ابو غالى اللى فى شارع القبة و كانت اى حادثة بتحصلى كنت بروح اصلح عند ابو غالى اللى كان فى شارع التلاجه فى جسر السويس بعد كدا ابو غالى قفل الفرع ده و كمان بطل يشتغل فى الاسبرانزا و اصبح الوكيل الوحيد ليها ابو الفتوح انا مش عارف اعمل ايه عشان لو فى اى حادثه حصلت لا قدر الله اصلح عربيتى ازاى و فين علما بانى مشتريها و مأمن عليها فى 23/4/2010 ولسه باقى فى الضمان مع ابو غالى حتى 23/4/2011 ياريت تفيدونى بالتفصيل

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ
قديم 22-01-2011, 07:07 PM
aboelesaad
Guest

للاهمية رد: استفسار بخصوص التأمين

اي مكان ممكن تصلح فيه عادي جدا مهياش مشكله

بتروح للمكان الي عايز تصلح فيه و بتعمل مقايسه و بتروح بيها لشركه التامين تعمل علي العربيه اعاده تقييم للمقايسه و بتروح تصلح عربيت علي حسابك و بترجع بالفتوره لشركه التامين تاخد الشيك

وبالتوفيق يارب
قديم 22-01-2011, 07:50 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفسار بخصوص التأمين

تمام زى ماقال لك ابوالأسعاد بالظبط كده والأحسن لو خليتك مع الفرع الرئيسى لأبو الفتوح فى ابو رواش وبتم المقايسه وحساب التكلفه عادى يعنى مش شرط ابوغالى

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 25-01-2011, 09:09 PM
الصورة الرمزية jonior 607
jonior 607 jonior 607 غير متواجد حالياً
من انا؟: Jonior 607
التخصص العملى: ظابط مهندس
هواياتي: السباحة / القيادة

jonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nicejonior 607 is just really nice
افتراضي رد: استفسار بخصوص التأمين

شكرا اوى يا ابو الاسعاد و يا بيسو بجد انتوا ما بتتأخروش عنى فى اى استفسار
ربنا يديم المحبه

Every Man Dies, But Not Every Man Really Lives

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــ