العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA

شيرى إسبيرانزا CHERY SPERANZA شيري اسبرانزا CHERY SPERANZA شركة شيرى الصينية من اكبر الشركات الصينية بدات تستعين بتصميمات ايطالية وتقنيات متعددة لتقديم سيارات تجمع بين الاقتصادية والجمال تصنع بعض موديلاتها فى مصر تحت اسم اسبيرانزا ومن اشهر الموديلات اسبيرانزا تيجو - M11 - A516 - A620 -QQ - A11 - A15 -A3

قديم 12-12-2010, 04:10 PM
الصورة الرمزية tamerhenawy
tamerhenawy tamerhenawy غير متواجد حالياً

tamerhenawy will become famous soon enoughtamerhenawy will become famous soon enough
عاجل زيادة فى اسعار الاســبيرانزا 2011 أعتباراً من 12 / 12 / 2010

قامت شركة دايو ايجيبت " اسبيرانزا ابو الفتوح " بزيادة فى بعض موديلات الاسبيرانزا وهى :
- A516 LS السعر 60.900 بدلاً من 59.900
- A516 السعر 64.900 بدلاً من 63.900
- M11 السعر 71.900 بدلاً من 69.900
----------
اعلنت شركة دايو ايجيبت "ابو الفتوح" زيادة فى سعر السيارة اسبيرانزا A113 موديل 2011 اعتباراً من يوم الخميس الموافق 16 ديسمبر 2010
*السعرهو 50,900 بدلاً من 49,900

التعديل الأخير تم بواسطة أحمد فاروق سيد ; 16-12-2010 الساعة 05:32 PM سبب آخر: إضافة A113
قديم 12-12-2010, 05:00 PM
الصورة الرمزية BASSEM BESO
BASSEM BESO BASSEM BESO غير متواجد حالياً
من انا؟: واحد من الناس
التخصص العملى: نائب مدير بأحدى المصانع
هواياتي: السيارات والكمبيوتر

BASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond reputeBASSEM BESO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: زيادة فى اسعار الاســبيرانزا2011

شكرا لحضرتك يااستاذ تامر بس انا كنت عايز اقول حاجه انا شارى عربيتى ال516 موديل 2010 وكان شهر يناير الماضى و كانت كاش ب67.900 جنيه بس انا جبتها قسط فأعتقد كده انها نزلت عن السنه اللى قبليها مش زادت

لّا إِلَهَ إِلاَّ أَنتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنتُ مِنَ الظَّالِمِينَ
قديم 12-12-2010, 05:09 PM
Mexmarine Mexmarine غير متواجد حالياً

Mexmarine is on a distinguished road

الـ M11 دى شكلها جامد قوى بس مش عارف اخبارها ايه
قديم 12-12-2010, 06:46 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BASSEM BESO مشاهدة المشاركة

شكرا لحضرتك يااستاذ تامر بس انا كنت عايز اقول حاجه انا شارى عربيتى ال516 موديل 2010 وكان شهر يناير الماضى و كانت كاش ب67.900 جنيه بس انا جبتها قسط فأعتقد كده انها نزلت عن السنه اللى قبليها مش زادت
ما أبو الفثوح فى أتوماك اللى فات عمل عرض على العربية فنزل سعرها لـ 63900 و استمر السعر ده بعد المعرض و دى تعتبر أول زيادة بعد العرض

لكن كل إللى إشترى قبل أوتوماك إتظلم لإنه اشترى العربية بأكتر من سعرها الحالى بأريعة ألاف جنيه للأسف
قديم 13-12-2010, 01:59 PM
الصورة الرمزية tamerhenawy
tamerhenawy tamerhenawy غير متواجد حالياً

tamerhenawy will become famous soon enoughtamerhenawy will become famous soon enough

شكراً للآستاذ / حازم شاهين على الايضاح ،