العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > إطارات السيارة

إطارات السيارة ساحة تتناول كل ما يتعلق بإطارات السيارات و الجنوط

قديم 03-09-2010, 04:32 PM
الصورة الرمزية khaled_1993m
khaled_1993m khaled_1993m غير متواجد حالياً
من انا؟: DR. Khaled Hussein Isamil
التخصص العملى: طالب طب
هواياتي: السيارات

khaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud of
انذار ايه ده ديه مصيبة !!!!!!!!!!!!!!!!!

اولاً كل سنة و انتوا طيبين و رمضان كريم
ثانياً زي ما حدرتكوا عارفين انا معايا اسبيرانزا a516 و بقالي كتير ماسقتش بسرعة
فامبارح قولت لما اطلع علي الطريق السريع و اجري شوية بالعربية و هنا تبدا المصيبة اول ما العربية جابت 100 انا حسيت اني مش مسيطر عليها و انها عايمة علي الطريق قولت و مالو انا معملتش صيانة بقالي كتير (يمكن ده السبب) و جبت ال 120 و فجاة لئيت الدريكسيون بيترجج تحت ايدي قولت اكيد الطريق وحش (ما انا واثق فيها بقي اصلها معايا بقلها 3 سنين زي الفل ) المهم وصلت ل 140 و لقيت الرجة بتزيد جامد اوي و طبعا ساعتها انا يعتبر ماكنش ليا اي سيطرة علي العربية و الملفات كنت بعدديها ببركة ربنا فانا خفت ازود عن كده و هديت و من ساعتها و انا زعلان و عايز اعرف من حدرتكوا تفسير للحصل ده مع العلم انها عمرها ما حصلت قبل كده و كنت بجيجب بيها 150 و بحس كاني ماشي علي 100 عادي جدا حتي الثبات كان كويس معلش انا طولت عليكوا بس لو سمحتوا عايز حل للموضوع ده ؟! ؟!؟!؟!

شباب و قوة و غرور و فتنة و تسويف في التوبة حتي جاءت لحظات الوداع الاخيرة

قديم 03-09-2010, 05:14 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه ده ديه مصيبة !!!!!!!!!!!!!!!!!

درجة الدركسيون عند السرعات المرتفعة سببها غالبا ترصيص العجلات الخلفية.
الحل بسيط و هو ترصيص العجل فى اى محطة وقود.

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى
قديم 03-09-2010, 05:16 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

رصص واظبط زوايا وشد الحزام وانطلق

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 03-09-2010, 05:31 PM
الصورة الرمزية ابو جودة
ابو جودة ابو جودة غير متواجد حالياً
من انا؟: متواضع لله
التخصص العملى: احدى شركات الغاز
هواياتي: قيادة السيارات

ابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant futureابو جودة has a brilliant future

اكشف على ترصيص العجل والزوايا
قديم 03-09-2010, 08:19 PM
الصورة الرمزية khaled_1993m
khaled_1993m khaled_1993m غير متواجد حالياً
من انا؟: DR. Khaled Hussein Isamil
التخصص العملى: طالب طب
هواياتي: السيارات

khaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud ofkhaled_1993m has much to be proud of

الف شكر يا جماعة علي الردود السريعة و الاهتمام بس معلش يعني هو يعني ايه ترصيص اصلي لسه جديد في موضوع الغربيات ده ؟

شباب و قوة و غرور و فتنة و تسويف في التوبة حتي جاءت لحظات الوداع الاخيرة